Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:849629
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Reklāmas jedziens un būtība    7
1.1.  Reklāma mārketinga kompleksā    10
1.2.  Reklāma tūrismā    15
1.3.  Tūrisma reklāma internetā    20
1.4.  Tūrisma izstādes    26
1.5.  Tūrisma reklāmas mērķtirgus    27
2.  VIETĒJĀ TŪRISMA JĒDZIENS UN BŪTĪBA    29
3.  VIETĒJĀ TŪRISMA RAKSTUROJUMS UN TĀ REKLĀMA LATVIJĀ    32
3.1.  Vietējā tūrisma reklāmas analīze    36
3.2.  Vietējā tūrisma piedāvājuma reklāma izstādē „Balttour 2011”    45
3.3.  Vietējā tūrisma reklāma internetā    49
4.  VIETĒJO TŪRISTU APTAUJA PAR TŪRISMA REKLĀMU    58
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Interneta avotu saraksts    75
Darba fragmentsAizvērt

Autores darbā tiks meklētas atbildes uz jautājumiem: Kas ir reklāma? Kādi reklāmas veidi tiek izmantoti tūrisma? Kādai jābūt reklāmai, lai tā pozitīvi iedarbotos uz tūristu domām un mudinātu tos pirkt tūrisma pakalpojumus? Kāda reklāma ir Latvijas tūrisma uzņēmumiem? Un galvenais, cik laba ir tieši vietēja tūrisma reklāma?
Bakalaura darba mērķis ir: pamatojoties uz Latvijas vietējā tūrisma reklāmas izpēti un analīzi, izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
1.Raksturot tūrisma reklāmas būtību, veidus un līdzekļus.
2.Atrast un izanalizēt teorētisko informāciju par vietēja tūrisma reklāmu.
3.Izpētīt un analizēt Latvijas tūrisma reklāmu.
4.Salīdzināt tūrisma reklāmu internetā, brošūrās, avizēs un žurnālos.
5.Veikt reklāmas pieejamības analīzi.
6. Apmeklēt tūrisma izstādi “Balttour 2011” un veikt iegūtās vietēja tūrisma reklāmas informācijas analīzi.
7. Aptaujāt vietējos tūristus ar anketēšanas metodi un, analizējot iegūtos rezultātus, izdarīt secinājumus.
8. Izstrādāt priekšlikumus vietējā tūrisma reklāmas pilnveidošanai.
1. Reklāmas jedziens un būtība
Kas ir laba reklāmas definīcija, ir atkarīgs no tā, ka uz to definīciju skatīties - no klienta puses, vai no reklāmdevēja puses.1 Terminu „reklāma” var definēt dažādi. Darba autore izvēlējas arī dažādas reklāmas definīcijas, kuras, viņuprāt, vislabāk atspoguļo reklāmas būtību.
Pazīstamākais mārketinga speciālists F. Kotlers reklāmu definē šādi: „Reklāma - jebkura ideju, preču vai pakalpojumu netiešas pozicionēšanas un virzīšanas forma, kas ir apmaksāta ar kādu sponsoru.”2
Amerikas mārketinga asociācija reklāmas raksturošanai lieto divus jēdzienus „advertisement” un „advertising”, no kuriem pirmais raksturo reklāmu kā vēsti, bet otrais kā procesu: Reklāma – tās ir jebkura paziņojuma vai argumentētas ziņas ievietošana masu medijos, kas ir apmaksātas vai sponsorētas ar noteikto personu, uzņēmumu vai organizāciju.3…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties