Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,42 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,07
Pirkt
Identifikators:104374
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  Pakalpojuma un tā cenas raksturojums    10
1.1.  Pakalpojuma būtība, nozīme un specifika    10
1.2.  Pakalpojumu mārketings un attīstības iespējas    11
1.3.  Cena un tās loma pakalpojuma sniegšanā    16
2.  Latvijas Pasta pakalpojumu raksturojums un cenas ietekme uz pieprasījumu    24
2.1.  Latvijas Pasta raksturojums, SVID analīze    24
2.2.  Latvijas Pasta pakalpojumu - sīkpaku apstrādes tehnoloģija    31
2.3.  Sīkpakas mārketinga un tarifu izvērtējums    34
2.4.  Sīkpaku apgrozījuma ekonomiskais novērtējums    37
  Secinājumi    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
1.pielikums.  Starptautisku sīkpaku pieņemšanas, apstrādes un nosūtīšanas procedura pasta nodaļā    43
2.pielikums.  Veidlapas CP 72 iekšzemes sīkpakas nosūtīšanas aizpildīšanas paraugs    44
4.pielikums.  Birkas PP 17 noformēšanas paraugs    46
5.pielikums.  LP 1 paraugs    47
6.pielikums.  Pavadraksta PP16 a-k/E paraugs    48
7.pielikums.  Pavadraksta PP16 i-m/E paraugs    49
8.pielikums.  Pavadraksta PP 16 a-m/E paraugs    50
9.pielikums.  Pasta sūtījumu tarifi    51
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Uzņēmējdarbība ir savdabīga apstākļu un lietišķās aktivitātes pārzināšanas un kompetences māksla. Panākumi uzņēmējdarbībā balstās uz zināšanām un spējām strādāt ļoti mainīgā vidē, pieņemt lēmumus riska apstākļos. Kompānijas darbība ir saistīta ar apkārtējo vidi, ar citām juridiskām un fiziskām personām, Kompāniju tieši un netieši ietekmē valsts un pasaules ekonomiskās un politiskās tendences. Eiropas Savienības ietekmē ir mainījusies uzņēmēju attieksme pret darāmo- nākas pāriet uz brīvu tirgu, pieaug konkurence. Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, dalībvalstu ekonomiskās robežas izzūd un ekonomikas attīstības tempi strauji palielinās.
Pētot ikviena uzņēmuma darbību parasti piesaista pats uzņēmums kā institūcija. Kas pakļaujas kaut kādas noteiktas uzņēmējdarbības principiem, likumdošanas normatīvajos aktos norādītajiem ierobežojumiem, kurā tiek veiktas kaut kādas darbības realizēti projekti. Bet, ja uzņēmuma darbība neatbilst sabiedrībā vispārpieņemtajiem kvalitātes standartiem, vainojams nav viss uzņēmums kopumā, bet gan atsevišķi darbinieki vai darbinieku grupas, kas nespēj pienācīgi veikt savus pienākumus.
Kvalifikācijas darba mērķis: izvērtēt cenas lomu pieprasījuma un piedāvājuma veidošanā no 2006. gada līdz 2008. gadam izmantojot vieno no VAS “Latvijas Pasts” pakalpojuma veidiem – sīkpakas.
Kvalifikācijas darbā tiek sniegta informācija par pakalpojuma būtību, nozīmi, specifiku, par pakalpojuma mārketingu un attīstības iespējam, par cenu un tās lomu pieprasījumu un piedāvājuma veidošanu.
Kvalifikācijas darbā apkopota informācija par uzņēmuma VAS “Latvijas Pasts” vēsturi, darbību, veikta SVID analīze, aprakstīta sīkpaku apstrādes tehnoloģija un izvērtēts sīkpaku apgrozījums.
Pasta pakalpojumu būtība ir nodrošināt un attīstīt komunikāciju starp cilvēkiem visā pasaulē. Pasta pakalpojumu tīklam un pasta pakalpojumiem ir liela nozīme citu ekonomikas sektoru efektīva darba nodrošināšanā un attīstībā nākotnē, kā arī pieaug pakalpojumu loma komercdarbības, kultūras, izglītības un sabiedrības attīstībā. Neskatoties uz milzīgo tehnoloģisko progresu, pasta tīkls joprojām ir lielākais un blīvākais pasaulē. Ļoti svarīga ir pasta pakalpojumu loma komunikāciju attīstībā, ne tikai informācijas apmaiņas jomā, bet arī sociālās vienotības saglabāšanā un nodrošināšanā.
Pasta pakalpojumu darbības vide pēdējo gadu laikā ir būtiski mainījusies, ņemot vērā starptautiskās ekonomiskās un sociālās vides izmaiņas un tehnoloģiju straujo attīstību. Mūsdienu pasta vidē, blakus tradicionālajiem pasta pakalpojumiem, ir attīstījušās plašas darbības jomas, ieskaitot loģistiku, finanšu pakalpojumus, uz informāciju tehnoloģijām balstītus pakalpojumus u.c.
Pasta pakalpojumus starpvalstu līmenī sniedz pamatojoties uz Pasaules Pasta Konvenciju, Pasaules Pasta Savienības Padomes direktīvām.

DARBĀ LIETOTI SAĪSINĀJUMI
PVAC – Paku un vērtssūtījumu apstrādes cehs
VŠC (L) – Vēstuļu šķirošanas cehs (Latvija)
EKS – Elektroniskā kases Sistēma
VAS – Valsts Akciju sabiedrība
AS – Akciju sabiedrība

1. Pakalpojuma un tā cenas raksturojums
1.1. Pakalpojumu būtība, nozīme un specifika
„Pakalpojums ir ekonomiskas darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasme un tamlīdzīgā veidā.” 1

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas Pasta pakalpojumu cenas un to loma pieprasījumu un ieņēmumu veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104374

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties