Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:422229
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 49 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmumu eksports un konkurētspēja, ar to saistīto terminu skaidrojums   
1.1.  Eksportēšana   
1.2.  Uzņēmuma loģistika   
1.3.  Kvalitāte   
1.4.  Paškontroles sistēma jeb HACCP   
1.5.  Kvalitātes vadības sistēma un tās līmeņi   
1.6.  Kvalitātes vadības standartu ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos   
1.7.  Mārketings un tā elementi   
1.8.  Ražošana un ražošanas process   
2.  Latvijā dabīgo produkciju ražojošo uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze un SIA „Very Berry”, un SIA „Rāmkalni” uzņēmumu vispārīgais raksturojums   
2.1.  Nozares apraksts, kurā darbojas uzņēmumi   
2.2.  Eiropas Savienības un Latvijas valsts sniegtais atbalsts uzņēmējdarbības attīstīšanai   
2.3.  SIA „VERY BERRY” vispārīgs raksturojums   
2.4.  Rāmkalni - Nordeco uzņēmuma apraksts   
3.  SIA „Very Berry” un SIA „Rāmakalni Nordeco” uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošo faktoru analīze   
3.1.  VERY BERRY analīze   
3.2.  Rāmkalni Nordeco analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi.
Darba izstrādes procesā darba autori ir nonākuši pie sekojošajiem secinājumiem:
1. Uzņēmuma konkurētspēju palīdz veicināt atbalsta fondu finansējums, kas būtiski uzlabo uzņēmuma finanšu rādītājus.
2. Atbalsta fondu iegūšanai ir nepieciešams aizpildīt lielu skaitu dokumentus, kas mēdz aizkavēt uzņēmuma finanšu līdzekļu ieguvi.
3. Eksportējošiem uzņēmumiem ir izdevīgi savu produkciju virzīt ārvalstu tirgos ar sadarbības partneru starpniecību.
4. Uzņēmumiem kā viens no būtiskākajiem konkurētspējas veicinātājiem ir to iegūtie kvalitātes sertifikāti.
5. Uzņēmuma konkurētspēju ietekmē ne vien darbības, kuras tas veic, bet arī ārējie ietekmējošie faktori kā mērķa tirgus īpatnības vai pieprasījums.
6. Uzņēmumiem ir spēja nostabilizēties ārvalstu tirgos, kuras kultūras un tradīciju ziņā pārāk neatšķiras no Latvijas.
7. Uzņēmumi ir spējīgi veiksmīgi darboties eksporta tirgos bez padziļinātas tirgus izpētes par tirgus īpatnībām.
8. Uzņēmumi ir spējīgi pielāgoties pieprasījuma tendencēm ārvalstu tirgos, radot jaunus produktus.
9. Ja Latvijā uzņēmumi mārketinga aktivitāšu pamatā ir produkcijas reklāma, tad ārzemēs tā ir izglītošana (produkcijas ietekme uz veselību, skaidrojot sastāvu utt).
10. Kā viens no pamatbalstiem ieejot ārvalstu tirgos kalpo ES un valsts sniegtais atbalst - konkrēti izstādes.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1368627
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties