Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:266813
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2017.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  TABULU SARAKSTS    10
  ATTĒLU SARAKSTS    11
  DARBĀ LIETOTO SAĪSINĀJUMU UN SIMBOLU SKAIDROJUMI    12
  IEVADS    13
1.  KOMANDAS BŪTĪBA UN KOMANDAS VEIDOŠANAS TEORĒTISKIE PRINCIPI    15
1.1.  Komandas būtība un komandas darba nepieciešamība    15
1.2.  Komandas veidošanas pamatprincipi    22
2.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    35
2.1.  Izklaides industrijas vieta un loma    35
2.2.  Izklaides pieprasījums patērētāju vidē    45
3.  IZKLAIDES INDUSTRIJAS KOMANDU VEIDOŠANAS PRINCIPI UN VĒRTĒJUMI    59
3.1.  Komandas analīze izklaides uzņēmumā ELT    59
3.2.  Motivācijas sistēma uzņēmumā, kas ietekmē komandas darbu    70
4.  KOMANDAS DARBA NOVĒRTĒJUMS IZKLAIDES INDUSTRIJAS UZŅĒMUMĀ    76
4.1.  Komandas „A” darba novērtējums    76
4.2.  Komandas „B” darba novērtējums    84
  SECINĀJUMI    92
  PRIEKŠLIKUMI    93
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    94
  GALVOJUMS    99
  PIELIKUMI    100
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Līderis ir nozīmīgākā persona komandā, jo tas spēj ietekmēt citu dalībnieku uzvedību, uzņemties atbildību un virzīt savu komandu uz mērķa sasniegšanu.
2. Katras komandas sekmīgas darbības pamatā ir lomu sadalījums tās dalībnieku starpā, attiecīgās teorijas pielietojums un rūpīgi izveidota stratēģija.
3. No izklaides industrijas uzņēmumiem, Latvijas lielāko uzņēmumu „Top 500” sarakstā, pārsvarā ir kazino un spēļu zāles.
4. Pēc aptaujas datiem, vislielākais Latvijas iedzīvotāju daudzums vecuma grupā no 20 – 40 gadiem, atvēl laiku izklaidei reizi divās nedēļās, vidēji izklaidei tiek tērēti 20 – 50 eiro un, pārsvarā tiek izvēlēts aktīvās atpūtas veids.
5. Ļoti liela ietekme uz aptaujāto indivīdu izklaides izvēles veidu un vietu, ir tieši draugu ieteikumi.
6. Jauna klienta piesaistīšanai, komanda „A” jaunu ideju izstrādei, izmantoja lomu sadalījumu dalībnieku starpā, ļaujot gala lēmumu pieņemt komandas līderim.
7. Komandam „B” jaunu ideju izstrādei izmantoja „prāta vētras principu”, kur tika apkopotas visu komandas dalībnieku idejas un ieteikumi, atstājot lēmuma pieņemšanu komandas līdera ziņā.
8. Komandai „A” sešu mēnešu pārskata periodā, izdevās paaugstināt itāļu valodas līmeni spēles komentēšanas terminoloģijā, kur tas bija noteikts par 30% attiecībā pret pirmo pārskata mēnesi, vispārējā vinnestu paziņošanā par 42,7%, papildus spēļu opciju piedāvāšanā par 43,8%, vispārējā spēles izskaidrošanā par 31,9% un itāļu valodas izteicienos un saīsinājumos par 30,6%, kā arī sasniedza otro mērķi – itāļu kultūras pārzināšanu, kur vidējais komandas novērtējums tika noteikts kā 16 vienības, sasniedzot 16,83 vienības.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,11 €
Materiālu komplekts Nr. 1373308
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komandas darbs un komandas veidošana izklaides industrijas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/266813

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties