Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:860209
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmuma nozare    10
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    12
1.3.  Bilances horizontālā un vertikālā analīze    14
1.3.1.  Bilances dinamiskā (horizontālā) analīze    15
1.3.2.  Peļņas un zaudējumu plāna dinamiskā (horizontālā) analīze    18
1.3.3.  Strūktūras jeb vertikālā analīze    21
1.3.4.  Peļņas un zaudējuma plāna un pārskata struktūras analīze    23
1.4.  Finansiālā stāvokļa novērtējums    25
1.5.  Uzņēmuma SIA „X” SVID analīze    35
2.  APRĒĶINU DAĻA    34
2.1.  Mārketinga aktivitātes    34
2.2.  Uzņēmuma mājas lapas izveide    44
2.3.  Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana    54
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    60
3.1.  Hostinga pakalpojums un domēna vārda reģistrēšana    61
3.2.  Uzņēmuma interneta veikala izveide    62
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    74
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc diplomprojekta izstrādāšanas, diplomprojekta autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmums SIA “X” pēc aprozījuma un peļņas apskata, no 2011.gada līdz 2012.gadam cieta lielus zaudējumus, kur 2012. gadā zaudējuma summa bija 11238 EUR, taču 2013.gadā peļņa sasniedza 13583 EUR, jo samazinājās administrācijas un ražošanas izmaksas, kā arī palielinājās pārejie uzņēmuma saimnieciskās darbības ieņēmumi.
2. Uzņēmuma SIA “X” mājas lapa kopš 2015.gada sākuma ir slēgta, jo tiek veikta mājas lapas rekonstrukcija. Līdz ar to preču iegāde interneta veikalā klientiem ir liegta, jo līdz 2015.gadam mājas lapā bija manītas nepilnības, kuras klientiem sniedza maldinošu priekštatu par interneta veikala darbību.
3. Patērētājiem trūkst informācijas par uzņēmumu, jo uzņēmums nav veicis mārketinga aktivitātes, kas varētu paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju un piesaistīt jaunus klientus.
4. Uzņēmuma aktīvi ir auguši 2012.gadā, salīdzinot ar 2011.gadu, to vērtība bija 8042 EUR, kas ir par 156% vairāk nekā 2011.gadā, to pieaugumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, bet 2013.gadā salīdzinot ar 2012.gadu uzņēmuma aktīvi ir samazinājušies par 28% un to vērtība ir 5804 EUR, tā samazinājumu ir ietekmējuši apgrozāmie līdzekļi, jo uzņēmuma krājumi samazinājās gandrīz uz pusi.
5. Uzņēmumam ir lielas saistības ar īstermiņa kreditoriem, 2012.gadā kopsumma sastādīja 25472 EUR, bet 2013.gadā īstermiņa kreditoru saistības ir samazinājušās un kopsumma sastāda 9651 EUR.
6. SIA “X” likviditādes koeficients no 2010.gada līdz 2013.gadam ir zemāks par 1, uzņēmums strādā kritiskā finansiālā situācijā un darbojas augsta riska apstākļos, līdz ar to savlaicīgi nespēj dzēst īstermiņa saistības, kā arī apgrozāmajos līdzekļos nav pietiekami liels finanšu ieguldījums

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu piesaistīšanas projekts pakalpojumu uzņēmumam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/860209

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties