Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:252139
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Klientu lojalitātes būtība, loma un specifika mobilajā tirgū    8
1.1.  Lojalitātes jēdziena saknes un definīcija    8
1.2.  Klientu lojalitātes būtība    9
1.3.  Klientu lojalitātes mērīšanas nozīmīgums un tās teorētiskie aspekti    15
1.3.1.  Klientu lojalitātes sniegums uzņēmumam    15
1.3.2.  Klientu lojalitātes mērīšanas metodes    18
2.  Mobilo sakaru tirgus Latvijā    28
2.1.  Lielāko mobilo sakaru tirgus dalībnieku raksturojums    28
2.2.  Konkurence mobilo sakaru tirgū    31
2.3.  Mobilo sakaru operatoru zīmoli    33
3.  Mobilo sakaru operatoru klientu lojalitātes analīze    38
3.1.  Eksperta intervija    38
3.2.  Klientu lojalitātes mērīšanas metodes izstrāde un apraksts    39
3.3.  Aptaujas rezultāti    42
3.3.1.  Vidējie rādītāji    43
3.3.2.  Korelāciju analīze    49
  Secinājumi    54
  Priekšlikumi    57
  Nobeigums    58
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    59
  Pielikumi    63
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Izpētot klientu lojalitātes fenomena teorētiskus aspektus autors ir nonācis pie secinājuma, ka vispārpieņemtā klientu lojalitātes definīcija nepastāv. Turklāt vairāki autori norāda uz šīs parādības vairāku dimensiju esamību, un šīs dimensijas var sadalīt divās grupās: uzvedības (darbības) un attieksmes (emocionālās). Šī darba ietvaros tika pieņemts sekojošs klientu lojalitātes formulējums: klienta ilgtermiņa emocionālā piesaiste konkrētam zīmolam, kas rezultējas dotā zīmola produktu vai pakalpojumu atkārtotos pirkumos laika gaitā.
2. Klientu lojalitāte ir ārkārtīgi svarīgs aspekts mārketingā un uzņēmējdarbībā kopumā. Lojāli klienti, vai citiem vārdiem klientu bāzes lojalitātes pakāpe, veicina uzņēmuma konkurētspēju un pozitīvi ietekmē tā finansiālus rādītājus. Jo augstāka ir klientu lojalitātes pakāpe, jo mazākas ir uzņēmuma operacionālās izmaksas. Lojālā esošo klientu bāze atvieglo jaunu klientu piesaisti, pateicoties tādam faktoram kā esošo klientu rekomendācijas, kas uzņēmumam neko nemaksā, bet efektīvi darbojas uz potenciāliem klientiem, it īpaši augstu tehnoloģiju nozarē. Uzņēmumam ar lojālu klientu bāzi pastāvīgi pieaug zināšanas par tā klientu vajadzībām un vēlēšanām, tas spēj ātri noreaģēt uz to izmaiņām, pateicoties ciešākai saitei ar saviem klientiem, un rezultātā piedāvāt produktus, kas precīzi atbilst klienta vēlmēm.
3. Pastāv vairākas klientu lojalitāti mērīšanas metodes, kas ļauj novērtēt gan uzvedības un attieksmes lojalitātes dimensijas atsevišķi, gan iegūt priekšstatu par uzņēmuma klientu lojalitāti kopumā. Sava pētījuma veikšanai autors ir izvēlējies divas no tām: Džastera (Juster) skalu uzvedības lojalitātes mērīšanai un Raihelda (Reichheld) „Net Promoter Score” rekomendācijas indeksa noteikšanai. Šīs metodes ir plaši lietojamas, vairāku autoru un uzņēmumu atzītas, universālas, un tās ir iespējams apvienot viena pētījuma ietvaros, iegūstot visaptverošu informāciju par dažādu dimensiju klientu lojalitātes pakāpēm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties