Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,99
Ietaupījums:
0,96 (12%)
Cena ar atlaidi*:
7,03
Pirkt
Identifikators:727580
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Tirgus analīzes un tirdzniecības iespēju teorētiskās nostādnes    8
1.1.  Tirgus izpētes veikšana    8
1.2.  Tirdzniecības veicināšanas iespējas uzņēmējdarbībā    11
1.3.  Cenu veidošanos iespējas tirdzniecībā    16
1.4.  Stratēģijas izstrāde tirdzniecības veicināšanai    18
2.  Latvijas kafijas tirgus analīze    23
2.1.  Vispārējs tirgus apskats    23
2.2.  Kafijas tirdzniecības apjomu dinamika Latvijā    27
2.3.  Kafijas tirdzniecību regulējošie normatīvie akti Latvijas tirgū    31
2.4.  Kafijas izplatīšana Latvijas tirgū    34
2.5.  Mērķa klients un tirdzniecības veicināšana    36
3.  Attīstības iespējas kafijas tirdzniecībai Latvijā    42
3.1.  Klientu vadības stratēģijas noteikšana    42
3.2.  Stratēģijas noteikšana kafijas tirdzniecībai Latvijas tirgū    46
3.3.  Inovāciju iespējas kafijas tirgotājiem Latvijā    48
  Secinājumi    52
  Priekšlikumi    54
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pēc veiktās izpētes un analīzes diplomdarba ietvaros autors izvirza šādus secinājumus:
1. Uzņēmēja galvenā problēma vairs nav jautājumi ko un kā ražot, bet gan kā realizēt saražoto. Turklāt, pieaugot patērētāju izglītotības līmenim, arvien nozīmīgāks kļūst kvalitātes faktors. Tādējādi, pirmkārt kafijai ir jābūt kvalitatīvai, otrkārt tā ir prasmīgi jāizvieto sadales kanālos, pielietojot nepieciešamos mārketinga instrumentus.
2. Kvalitāte kļūst aizvien svarīgāka dimensija diferenciācijā, jo uzņēmumi pieņem vērtības modeli un nodrošina augstāku kvalitāti par zemāku cenu. Pircēji sagaida no produkta augstu atbilstības kvalitāti, kas ir pakāpe, kurai identiskas ir visas pārējās saražotās vienības un kura ir ražota pēc solītajām specifikācijām.
3. Kafijas tirdzniecību iespējams veicināt izmantojot integrēto mārketinga komunikāciju risinājumus: reklāma, pārdošanas veicināšana, pasākumi un pieredze, sabiedriskās attiecības un publicitāte, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, mārketings caur cilvēkiem, kā arī pārdošanas personāls.
4. Kafijas vairumtirdzniecības process ietver septiņus posmus: potenciālo pircēju meklējumi, sagatavošanās darbam ar pircēju, kontaktēšanās, preces piedāvāšana, iebildumu novērtēšana, darījuma noslēgšana un darījuma rezultātu kontrole.
5. Šobrīd internets daļēji atgriež nemainīgo cenu tendenci. Tā ir bruņošanās sacensība starp tirgotāju un klientu tehnoloģijām. Šobrīd pircējs var iegūt tūlītēju cenu salīdzinājumu no tūkstošiem (kafijas) pārdevēju. Klients var salīdzināt vairāk nekā divdesmit produktu cenas vienlaicīgi – uzspiežot uz cenu salīdzinātāja. Tas nozīmē, ka kafijas tirgotājiem ir jāpiedāvā viena no labākajām cenām savā segmentā, lai to pirktu.
6. Latvijas kafijas produktu tirgus varētu raksturot, kā piesātinātu un diferencētu produkcijas tirgu ar samērā plašu patēriņu un diapazonu.
7. Lielie kafijas brendi (Latvijas tirgū) - Tchibo, Paulig, Merrild, Maxvell (P&G) u.c. velta salīdzinoši lielus līdzekļus mārketingam un būtībā strādā ar visai nelielu peļņu uz produkcijas realizācijas vienību.

Priekšlikumi
12. Uzņēmumam ir jākoncentrējas koncentrēsies uz kafijas izgatavošanu uz vietas – vai tas būtu stends uz kādas Rīgas ielas, Degvielas uzpildes stacija, neliela kafejnīca – kur klientam tiek pagatavota konkrētā zīmola kafija.
13. Ņemot vērā, ka lielākā daļa patērētāju kafiju patērē tieši darbavietā, tad kafijas vairumtirgotājiem ir jākoncentrējas uz labāko piedāvājumu sagatavošanu biroju vadītājiem

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kafijas tirgus analīze un tirdzniecības iespējas Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/727580

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties