Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,99 (14%)
Cena ar atlaidi*:
12,21
Pirkt
Identifikators:876363
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Patēriņa tirgus ietekmējošie faktori    7
1.1.  Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi    7
2.  Mārketinga komplekss    8
3.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus noteikšana    9
3.1.  Tirgus segmentēšana    10
3.2.  Mērķa tirgus    16
4.  Kafejnīcas „Bastions” klientu izpēte un raksturojums    17
4.1.  Demogrāfiskās pazīmes    17
4.2.  Ģeogrāfiskās pazīmes    21
4.3.  Sociāli ekonomiskās pazīmes    22
4.4.  Klientu lojalitāte    24
4.5.  Apmeklējumu laiks    26
5.  Klientu apmierinātība    28
5.1.  Klientu apmierinātības analīze pa atsevišķām kritēriju grupām    28
5.2.  Kafejnīcas vispārīgais novērtējums    30
6.  Jaunu pakalpojumu ieviešanas nepieciešamība    32
7.  Mērķa tirgus atlase    33
8.  Darba galvenie secinājumi un priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    37
  PIELIKUMI    38
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcu, restorānu un sabiedriskās ēdināšanas (HORECA) nozare aptver viesnīcas, bārus, krogus, restorānus, sabiedriskās ēdināšanas iestādes, restorānus ar ātri pagatavojamu ēdienu pārdošanu promnešanai, kafejnīcas un bistro. Šī nozare ir svarīgs darbavietu avots pakalpojumu nozarē un daudzās ES dalībvalstīs arī tautsaimniecībā kopumā. Eiropas Savienībā šajā augošajā nozarē pašlaik ir nodarbināti vairāk nekā 7,8 miljoni cilvēku. (osha.europa.eu, 2008)
Iedzīvotāju maksātspējas pasliktināšanās ļoti nopietni skārusi sabiedriskās ēdināšanas sektoru. Ievērojami samazinājies ne tikai to iedzīvotāju skaits, kuri mēdz pusdienot dažādās sabiedriskās ēdināšanas iestādēs, bet samazinājušās arī vidējās vienām pusdienām tērētās naudas summas. (nozare.lv, 2009)
Valmieras novadā sabiedriskās ēdināšanas nozare ir piesātināta un krīzes apstākļos katrs uzņēmums cenšas nosargāt savus klientus un apmierināt viņu vēlmes, lai sasniegtu pēc iespējas plašāku klientu loku. Klientu vēlmju izzināšana un apmierinātības novērtējums ir svarīgs katra uzņēmuma darbībā, jo tieši klients ir tas cilvēks, kas uzņēmumu var celt vai gremdēt. Sasniedzot klientu apmierinātības augstāko punktu uzņēmums iegūst klientu lojalitāti, kas nodrošina izaugsmes un attīstības iespējas nākotnē.
Lai uzņēmums varētu vērsties pie saviem klientiem un izprast to vēlmes un vajadzības vispirms ir jānoskaidro, kas tieši ir šie klienti. Uzņēmumam sava klientūra ir jāizpēta un jāveic tirgus segmentēšana, lai varētu uzrunāt savus klientus un nodrošināt atgriezenisko saiti. Segmentēšanas rezultātā uzņēmums noskaidro sev interesējošās mērķa grupas un atmet neizdevīgās, tādejādi ietaupot gan laiku, gan resursus.
Šobrīd aktīvi tiek plānoti kafejnīcas „Bastions” mārketinga pasākumi, kas nodrošinātu vēl ciešāku saikni ar klientiem, kā arī šo pasākumu viens no pamatmērķiem ir piesaistīt jaunus klientus. Tā kā šobrīd kafejnīcas klientūra ir salīdzinoši neskaidra un nav noteikta klientu iedalījuma ir nepieciešams veikt tirgus segmentāciju. Segmentācija nodrošinātu precīzu informāciju par uzņēmuma klientiem un to atrašanās vietu, kas ir svarīgi, lai uzņēmums varētu uzrunāt savus klientus. Tādejādi tiktu ietaupīti lieki resursi un laika izlietojumi, sasniedzot efektīvu mārketinga programmu, lai atgriezeniskās saites koeficients būtu pēc iespējas augstāks.

Pētījuma problēma: Neskaidra uzņēmuma klientūra
Pētījuma objekts: Kafejnīcas „Bastions” klienti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kafejnīcas "Bastions" tirgus segmentācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/876363

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties