Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:911170
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Klientu piesaistes metodes    7
1.1.  Klientu piesaistes metodes un to raksturojums    7
1.2.  Klientu piesaistes metodes interneta vidē    10
2.  Klientu piesaistes izpēte un analīze uzņēmumā SIA “UZŅĒMUMS”    21
3.  Jaunu klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA “UZŅĒMUMS”    28
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Nobeigums    42
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    43
  Pielikums “Aptaujas anketa klientu apmierinātības noteikšanai”    46
Darba fragmentsAizvērt

Klientu piesaiste sociālajos tīklos un uz uzvedību balstīta reklāma. Lai mudinātu mājas lapas apmeklētājus apmeklēt uzņēmuma Facebook lapu un pievienoties slēgtajai Facebook grupai, kas pieejama tikai tās biedriem, mājas lapas pirmajā lapā ir informācija par Facebook vidē notiekošiem bezmaksas online kursiem. Facebook lapas apmeklētāji un grupas dalībnieki ir īpaši vērtīgi, jo Facebook vidē dalās ar informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem, tādējādi informācija par uzņēmumu sasniedz aizvien plašāku auditoriju.
Facebook lapas efektivitāte tiek pētīta un analizēta ar Facebook Ads vidē pieejamajiem rīkiem. Pārskatos tiek attainota informācija par lapas apmeklētāju un sekotāju rīcību lapā, kā arī reklāmas efektivitāti. Reklāma Facebook ir lielisks veids kā sasniegt un ieinteresēt potenciālos klientus un paaugstināt zīmola atpazīstamību. Būtiski, ka Facebook Ads piedāvā vairākus reklāmas veidus, lai sasniegtu gaidīto rezultātu, piemēram, konkrēta ieraksta vai lapas redzamību, iegūtu Facebook lietotāju datus aicinot aizpildīt aptauju vai novirzīt lietotājus uz uzņēmuma mājas lapu. Īpaši vērtīga ir iespēja definēt reklāmas mērķauditoriju nevien norādot dzimumu, vecuma grupu un lietotāju atrašanās vietu, bet arī ģimenes stāvokli, intereses un rīcību Facebook portālā.
2. tabulā redzams ar reklāmu sasniegto Facebook lietotāju darbību apkopojums, ko uzņēmums ieguvis uz 1 dienu ievietojot Facebook lapā “All About Getting Clients for Experts” (https://www.facebook.com/facebooklapa) noteiktai mērķauditorijai paredzētu attēlu (https://www.facebook.com/facebooklapa/photos/) un virzot to ar Facebook Ads.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties