Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:804171
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES PAR LASĪTPRASMI    8
1.1.  Lasītprasmes jēdziens    8
1.2.  Lasītprasmi veicinoša mācību satura raksturojums sākumskolā    10
1.3.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes raksturojums    16
1.4.  Kritēriji skolēna lasītprasmes novērtēšanai sākumskolā    20
1.5.  Skolas un ģimenes sadarbības iespējas skolēnu lasītprasmes veicināšanā    23
2.1.  Pētījuma metožu un plāna raksturojums    27
2.2.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes novērtējums    29
3.3.  Skolēnu aptaujas analīze    34
2.4.  Sākumskolas skolēnu lasītprasmes veicināšana    39
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    51
  PIELIKUMI    55
  1.pielikums. Aptauja par lasīšanas paradumiem    56
  2.pielikums. Grāmata “Dogmens”    58
  3.pielikums. Krāsainā pasaka    59
  4.pielikums. Grāmata “Ak, šis Emīls!”    60
  5.pielikums. Skolēnu lasīšanas plāns    61
  6.pielikums. Grāmata “Pepija Garzeķe”    62
  7.pielikums. Grāmata “Mazais miljardieris”    63
  8.pielikums. Grāmata “Plastmasas huligāns”    64
Darba fragmentsAizvērt

Sākumskolām ir liela nozīme lasītprasmes veidošanai. Ja bērnam veicas lasīšana, tas skolā veiksies arī rakstīšana un runāšana. Nepietiekama lasītprasme var veicināt citu priekšmetu sliktu apgūšanu, kas ir tieši saistīti ar lasīšanu. Labas lasītprasmes attīstīšanai bērnam ir vajadzīga gan vecāku, gan pedagogu un speciālistu kopēja sadarbība. Visās Eiropas Savienības valstīs sākumskolas un/vai vidējās izglītības pirmā posma izglītības satura norādēs uzsvērts, ka ir svarīgi veicināt skolēnu lasīt interesi un lasīt prieku (Eiropas Komisija, 2011). Šos mērķus var sasniegt dažādi. Metodiskā literatūra un Eiropas valstu izglītības satura norādes iesaka teksta apguvē pamatotu sadarbīgo mācīšanos, daudzveidīgu lasāmo materiālu nodrošināšanu, ļaut skolēniem lasīt to, kas viņiem sagādā prieku un interesē, un viesoties tādās vietās vai pie tādiem cilvēkiem, kur cieņā ir grāmatas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties