Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:458779
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 44 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Анотация    5
  Ievads    6
1.  Interneta reklāmu vēsture, veidi un teorija    9
1.1.  Interneta reklāmas vēsture    9
1.2.  Interneta reklāmu veidi, iespējas un cenas    15
1.3.  Interneta reklāmas kampaņas plānošanas un rezultātu novērtēšanas pamatprincipi    18
2.  Uzņēmuma Namu apsaimniekotājs raksturojums    26
2.1.  Uzņēmuma vēsture un pamatdarbības joma    26
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    27
2.3.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    35
3.  Interneta reklāmas kampaņas projekts    44
3.1.  Pamatproblēmas apraksts    44
3.2.  Konkrētās problēmas izvēle un apraksts    45
3.3.  Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums    46
3.4.  Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums    48
3.4.1.  Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde    48
3.4.2.  Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums    50
3.4.3.  Projekta alternatīvu izmaksu analīze    51
3.4.4.  Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes un salīdzināmo kritēriju noteikšana    55
3.4.5.  Projekta alternatīvu risku analīze    56
3.4.6.  Projekta alternatīvu vērtēšana un izvēle    57
3.5.  Projekta apraksts    57
3.5.1.  Projekta uzdevumi    58
3.5.2.  Projekta institūciju noteikšana    59
3.5.3.  Projekta organizācijas forma    60
3.5.4.  Projekta institūciju lomu apraksts    60
3.5.5.  Projekta kopsavilkums    62
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    66
  Pielikums    70
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Mūsdienās reklāmu ir tik daudz, ka daudzi pat tās nepamana. Kādreiz reklāmas bija tikai avīzēs. Kad 60. gados tika radīts internets, tā radītāji uzskatīja, ka nākotnē internetu lietos tikai zinātnieki. Taču mūsdienās internetu lieto ceturtā daļa pasaules iedzīvotāju, un tieši tāpēc internets ir tik interesants arī mārketinga speciālistiem. Kādreiz mārketings bija saistīts tikai ar veikaliem, televīziju un radio, avīzēm; taču mūsdienās mārketingu jau sāk iedalīt nesakaitamās definīcijās un iedaļās[4,66]. Ar internetu sāka dzimt arī jauns mārketinga veids- interneta mārketings[13,3]. Interneta mārketings nav iedomājams bez interneta reklāmām, e-pasta sūtījumiem( t.s. mēstules) un apmaksātiem reklāmas rakstiem dažādās mājas lapās.
Starp Latvijas uzņēmējiem valda liela konkurence, katrs uzņēmējs grib nopelnīt pēc iespējas vairāk, it sevišķi šajos laikos, kad ārā plosās vispasaules finanšu krīze.
Interneta reklāmas ir daudz lētākas nekā reklāmas radio, avīzēs vai televīzijā; tāpēc šīs reklāmas aktīvi izmanto gan pasaules, gan Latvijas uzņēmēji.
Interneta reklāmas tirgus ir vairākus miljardu latu liels, piemēram, Google peļņa 2008.gadā sasniedza vairāk kā 4 miljardus dolāru.
Tanī pašā laikā patērētāji kļūst arvien neuzņēmīgāki un naidīgāki pret interneta reklāmām. To ir tik daudz, ka dažādu mājas lapu apmeklētājiem sāk žilbt acis. Potenciālie klienti sāk lejupielādēt dažādus tehnoloģiskus rīkus, lai tīmekļa pārlūkprogrammas sāk bloķēt interneta reklāmas. Tāpēc savukārt interneta reklāmas kļūst agresīvākas, tās pēkšņi sāk izlēkt priekšā vai arī pēkšņi parādās slīdošā reklāmas lente, kuru nevar noņemt; tāpēc uzņēmumiem ir jādomā, kā reklamēt sevi, nenokaitinot potenciālos klientus.
Gan parastajām, gan interneta reklāmām ir jāizskatās cienījami, tām ir jābūt izstrādātām profesionāli, jo arī reklāmas ir uzņēmuma seja. Tekstam ir jābūt skaidri salasāmam, tas nedrīkst būt izplūdis, kas parasti liecina par to, ka reklāmu ir izveidojis amatieris.
Liela daļa Latvijas uzņēmēju vēl nav sapratuši visas priekšrocības un iespējas, ko sniedz pareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma. Pareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma-interneta mārketings var nodrošināt būtisku pārsvaru par citiem konkurentiem. Bet nepareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma var pasliktināt uzņēmumu tēlu.
Interneta reklāmas ietilpst interneta mārketingā. Daudzus parastā mārketinga rīkus var izmantot arī interneta mārketingā.
Interneta mārketings nav iedomājams bez mājas lapām jeb tīmekļa vietnēm, jo, kad tiks uzklikšķināts uz reklāmas, uz kurieni tā vedīs? Pareizi- uz uzņēmuma mājas lapām! Tāpēc arī uzņēmuma mājas lapām ir jābūt veidotam profesionālā līmenī.
Interneta reklāmu izmantošanas iespējas paver uzņēmumam Namu apsaimniekotājs piesaistīt klientus un palielināt savu peļņu, kas šajos krīzes laikos ir ļoti būtiski, jo, piemēram, tagad uzņēmumam ir vairāki brīvi dzīvokļi, kurus ir grūtības izīrēt, jo daudziem nav darba.
Septiņpadsmit gadus pēc neatkarības atjaunošanas uzņēmēju izpratne par reklāmu nepieciešamību uzņēmējdarbībā joprojām ir vāja un neattīstīta.
Uzņēmumi, kuri ir šī izpratne, ir vadošie uzņēmumi gan Latvijā, gan pasaulē.

Diplomdarbs ir balstīts, pamatojoties uz šīs tēmas aktualitāti un aizvien pieaugošo interesi par interneta mārketingu un interneta reklāmām, to izstrādāšanu un attīstīšanu, kā arī, balstoties uz faktu, ka šī tēma pagaidām ir maz pētīta un attīstīta Latvijā.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt interneta reklāmu veidus un izmantošanas iespējas uzņēmuma Namu apsaimniekotājs potenciālo klientu piesaistīšanai.

Diplomdarba uzdevumi:
1.Izpētīt interneta reklāmu vēsturi.
2.Analizēt interneta reklāmu veidus, iespējas un cenas.
3.Izpētīt interneta reklāmas kampaņas plānošanas un rezultātu novērtēšanas pamatprincipus
4.Raksturot uzņēmumu Namu apsaimniekotājs
5.Izstrādāt interneta reklāmas kampaņas projektu
6.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, kā uzņēmumam Namu apsaimniekotājs pareizi vadīt interneta reklāmas kampaņu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta reklāmu izmantošanas iespējas uzņēmuma "Namu apsaimniekotājs" klientu piesaistei”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/458779

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties