Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:116258
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS UN TO ATTĪSTĪBAS NEPIECIEŠAMĪBA MŪSDIENĀS    8
1.1  Integrēto mārketinga komunikāciju būtība un aktualitāte    8
1.2.  Integrētās mārketinga komunikāciju mērķi un principi    13
1.3.  Integrēto mārketinga komunikāciju novērtēšanas metodes    15
1.4.  Integrēto mārketinga komunikāciju Latvijā tirgus analīze    22
1.5.  Uzņēmumu IMK efektivitātes paaugstināšanas iespējas un bremzējošie faktori    29
2.  EKONOMIKAS CIKLISKĀS ATTĪSTĪBAS IETEKME UZ UZŅĒMUMA INTEGRĒTĀM MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀM    33
2.1.  Ekonomiskas cikliskās attīstības pamatojums un neizbēgamība    33
2.2.  Ekonomikas cikliskuma regulēsanas iespējas makrolīmenī    34
2.3.  Ekonomiskās izaugsmes nepieciešamība un tās faktori    40
2.4.  Latvijas uzņēmumu ekonomiskās vides analīze    42
2.5.  Latvijas ekonomiskās politikas pamatprincipi un realizācijas pieredze    48
3.  LATVIJAS UZŅĒMUMU MĀRKETINGA SPECIĀLISTU APTAUJA PAR KRĪZES IETEKMI UZ UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀM    72
3.1.  Pētījuma metadoloģijas pamatojums    72
3.2.  Aptaujas rezultāti un to analīze    75
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    88
  SUMMARY    92
  ZUSAMMENFASSUNG    95
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    98
  PIELIKUMI    102
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumu nozīme uzņēmumā ir aktuāls temats, jo mārketinga informācijai ir svarīga nozīme kopējā integrēto mārketinga sistēmā – lēmumu pieņemšanā par pašreizējā mārketinga elementu darbības efektivitāti un nepieciešamajām izmaiņām, kā arī mārketinga pētījumi palīdz izprast tirgus situāciju, samazināt nenoteiktību un konstatēt pieļautās kļūdas.
Tomēr, lai uzņēmums varētu nepārtraukti saglābāt vadošo pozīciju tirgū, paaugstināt savu apgrozījumu, klientu daudzumu, ir nepieciešami nepārtraukti attīstīt un uzlabot uzņēmuma integrēto mārketinga komunikācijas.
Latvijā ir tādas tendences kā mārketinga pāriešana no vietējā un valsts līmeņa uz reģionālo un pasaules mēroga mārketingu, pircēju prasību paaugstināšanās pret produktiem, asa konkurence, un, lai risinātu šīs problēmas, uzņēmumos ir nepieciešama efektīva integrēto mārketinga informācijas sistēma.
Pasaules globalizācija Latvijas uzņēmumiem liek orientēties uz starptautiskajiem tirgiem, it īpaši uz Eiropas Savienību. Līdz ar tirdzniecības barjeru nojaukšanu un informācijas tehnoloģiju straujo attīstību un izmantošanu uzņēmējdarbībā, Latvijas uzņēmējiem jāsaskaras ar Eiropas uzņēmumu konkurenci, gan tepat Latvijā, gan arī Eiropas Savienībā.
Palielinoties importa apjomiem, uzņēmējiem jādomā, kā padarīt savu preci atšķirīgu no pārējā produktu klāsta. Joprojām aktuāla problēma ir uzņēmuma vadītāju uzmanības koncentrēšana tikai uz ražošanas vai tirdzniecības līmeni.
Uzņēmējiem šajā tirgus situācijā neaugt un nepilnveidoties ir bīstami. Palielinoties importam, mārketinga pētījumiem jāatvēl lielāki ieguldījumi, jo ārzemju produkti vēl tikai turpinās ienākt, un vietējiem uzņēmējiem ar to jārēķinās. Šeit jāpiebilst, ka ārzemju kompānijas iegulda pietiekami daudz līdzekļu reklāmas un mārketinga kampaņās, lai ieņemtu pozīcijas šajā septītniekā. Tāpēc ignorēt informācijas un mārketinga iespējas ir nesaprātīgi.
Latvijas uzņēmējiem jāsaprot, ka mārketings ir investīcijas. Bez tam, šobrīd daudzās nozarēs preces ir tik līdzīgas, ka mārketinga pētījumi, uz tiem balstītu mārketinga aktivitāšu izstrāde ir kļuvis par vienīgo veidu, kā tās padarīt unikālās.
Galvenā problēma, kas negatīvi ietekmē Latvijas uzņēmumu konkurētspēju pasaules tirgū, ir šo uzņēmumu nepietiekamais mārketings un mārketinga pētījumi.
Pieaugoša globālā konkurence un tehnoloģiju attīstība informācijas mēdijos ir izraisījusi globālas informācijas sistēmas attīstību. Tā ir organizēta informācijas vākšana ar kompjuterizētu programmu palīdzību, kā arī, balstoties uz personāla savākto informāciju, lai iegūtu, uzkrātu, precizētu, analizētu un nekavējoties izmantotu informāciju par starptautiskā biznesa aktivitātēm.
Mārketinga menedžeriem ir jāatšķir datus no informācijas, jo dati ir tikai vienkārši fakti, bet informācija ir faktu izklāsts tādā formāta, kas ir piemērots izmantošanai lēmumu pieņemšanas procesā. Informācija jāvērtē pēc četriem raksturotājiem: atbilstība, kvalitāte, ātrums un informācijas pilnīgums. Atbilstoša informācija ir tā, kas mārketinga menedžerim tajā brīdī ir vajadzīga. Augstas kvalitātes informācija ir precīza, uzticama un pamatota. Svarīgs ir arī laika faktors – informācija, kas sasniegta tieši laikā. Mārketologiem ir svarīgi izmantot kompjuterizētas informācijas sistēmas, kas spēj atspoguļot notikumus un prezentēt informāciju drīz pēc tam, kad darījums ir noticis. Pilnīga informācija atspoguļo nepieciešamo informācijas kvantitāti. Mārketinga menedžeriem ir vajadzīga pietiekama informācija, lai sakopotu visus lēmuma pieņemšanas aspektus.
21. gadsimtā strauji attīstās starptautiskais mārketings, jo Eiropas Savienības dalībvalstu tirgi kļūst vienoti, un kompānijām, kas veic mārketinga pētījumus Eiropā, ir augsts pieprasījums pēc elektroniskām datu apmaiņas sistēmām un dažādu valodu programmām globālai informācijas sistēmas izveidei. Informācijas tehnoloģiju attīstība ir radījusi nozīmīgu ietekmi mārketinga pētījumos globalizācijas apstākļos – tiek nodrošināta ātra un precīza mārketinga informācijas aprite. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1229298
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrēto mārketinga komunikāciju īpatnības ekonomikas krīzes situācijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/116258

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties