Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:852328
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Konflikta jēdziens dažādu autoru skatījumā    7
2.  Ārējie konflikti    10
3.  Starppersonu konfliktu risināšanas taktikas dažādu autoru skatījumā    13
4.  Konflikta attīstības fāzes    17
5.  Vēlamie soļi konflikta risināšanā    19
6.  Konfliktsituāciju risināšana un vidusskolas gadi    22
6.1.  Skolēns un konfliktsituācija    22
6.2.  Skolotāja loma risinot konfliktsituācijas    23
6.3.  Dusmu kontrole    25
6.4.  Emociju tabula    26
7.  Ieteicamās mācību metodes, paņēmieni un formas konfliktu risināšanas mācīšanā    29
7.1.  Individuālais darbs    30
7.2.  Grupu darbs    31
8.  Grupu darba un individuālā darba efektivitātes pētījums skolēnu izpratnes veicināšanā par konfliktu risināšanas taktikām    33
  Secinājumi    53
  Nobeigums    54
  Izmantotā literatūra    55
  Anotācija    56
  Annotation    57
  Pielikumi    59
  Galvojums    83
  Darba beigu lapa    84
Darba fragmentsAizvērt

No veiksmīgas saskarsmes ir atkarīgs mācību process. Mācību procesa būtība prasa, attīstīt bērnā prasmi sazināties, uztvert jautājumus, nodot tos tālāk, piedalīties grupu darbā, būt draudzīgiem ar biedriem. Jo prasmīgāk skolēns iesaistās saskarsmē, jo lielāki sasniegumi zināšanu apguvē. Saskarsme ir jāattīsta mācību procesā. Daudzās sarunās ar bērniem var uzzināt, ka skolēnus nomāc grūtības, kas rodas saskarsmē ar skolotājiem un klasesbiedriem. No neveiksmes saskarsmē, izriet neveiksmes mācībās, tāpēc psiholoģijas stundās nepieciešams mācīt saskarsmes prasmes, t.i., prast ieklausīties partnera teiktajā, pateikt savu viedokli un rast izeju no konfliktsituācijas, vai redzēt tām abpusēju risinājumu. Neatrisināti konflikti vairo neveiksmes un apdraud saskarsmi (draudzību) jauniešu vidū.
Kopīgas intereses jauniešus apvieno, bet asas diskusijas noved partnerus līdz draudzības pārrāvumam. Vienaldzība, ikdienas steiga, negatīvas emocijas noved pie konfliktiem. Piemēram, dienas gaitā jauniešiem var mainīties garastāvoklis. Jaunietis, kuram aktuāli identitātes meklējumi (pēc E.Eriksona teorijas), grūti pārvar slikto garastāvokli, krāj negatīvās emocijas sevī. E.Eriksons uzskata, ka jaunieši pārlieku norūpējušies par to, kā viņus uztver apkārtējie, nevis kādi viņi patiešām jūtas, vai prasmes atbilst sabiedrības prasībām (E.Eriksons, 1998). …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1204112
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Individuālais un grupu darbs psiholoģijas stundās konfliktu risināšanas taktiku apguvē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/852328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties