Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:854748
Vērtējums:
Publicēts: 22.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 54 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu visu - Latvijas pilsoņu un iedzīvotāju - kopējais mērķis ir veidot nākotnes sabiedrību - ekonomiski patstāvīgu, izglītotu, tolerantu un uz ētiskiem un estētiskiem principiem balstītu. Bērni un jaunieši, kuri šobrīd vēl sēž skolas solā, ar savu darbu un attieksmi pret līdzpilsoņiem veidos nākotnes sabiedrību Latvijā. Tāpēc ir svarīgi panākt, ka jau bērnībā ir apgūta spēja pieņemt un cienīt viens otru, neatkarīgi no viņu rases, tautības, politiskās un reliģiskās piederības, veselības stāvokļa un citiem ar katra indivīda personīgo brīvību un tiesībām saistītiem faktoriem.
Visā pasaulē, arī Latvijā arvien biežāk pēdējos gados izskan jēdzieni-,,iekļaujoša skola’’, ,,iekļaujoša izglītība’’. Tas liecina par visas sabiedrības virzību uz humānu un demokrātisku domāšanu, kurā prioritārs ir modelis-,,mācāmies kopā, dzīvojam kopā’’. Latvijas izglītības sistēmā viena no pašreiz aktuālām reformām sasistās ar skolēnu ar īpašām vajadzībām veiksmīgāku integrāciju skolā, ko apliecina arī IZM izvirzītās pamatnostādnes ,,Izglītības attīstības koncepcija 2006.-2010.gadam’’.(Nīmante,2007)
Iekļaujošā skola ir konceptuāli pilnīgi jauna pieeja. Te būtu jāizprot arī integrācijas jēdziens. Integrācijas rezultātā atsevišķi bērni ar īpašām vajadzībām nonāk vispārizglītojošās skolas sistēmā, kur gan pati skola, gan aptverošā sabiedrība gandrīz nemainās. Turpretī iekļaujošā izglītība ir process, kura rezultātā mainās abi šie lielumi. Katru skolēnu, katru bērnu augsti vērtē, lai cik smagas pakāpes problēmas viņam būtu. Tās pieņem un ar tām strādā. Šis priekšstats sakņojas pārliecībā, ka ikvienam bērnam ir tiesības piederēt pie tās pašas sabiedrības, kur visiem pārējiem. To varētu uzskatīt par jaunas domāšanas skolu, kas spētu pieņemt šādus bērnus un kurā būtu skolotāji, kas varētu ar viņiem strādāt, turklāt ar katru individuāli. Tātad- praktiski īstenot ideālus par sabiedrību visiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekļaujošā skola kā demokrātiskas sabiedrības sastāvdaļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/854748

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties