Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:735246
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saīsinājumi    7
  Ievads    8
1.  E-komercijas būtība    11
1.1.  E-komercijas skaidrojums    11
1.2.  E-komercijas struktūra    12
1.3.  E-komercijas ietekme uz biznesa vidi    13
1.3.1.  Interneta loma    13
1.3.2.  E-komercijas priekšrocības    14
1.3.3.  E-komercijas izaicinājumi    16
1.4.  E-komercijas rīki    17
1.4.1.  Informatīvie rīki    17
1.4.2.  Izvēles rīki    23
1.4.3.  Norēķinu sistēmas    24
1.5.  E-komercijas distribūcijas sistēmas    26
1.6.  E-komercijas stratēģiskā plānošana    28
1.6.1.  Interneta stratēģijas    28
1.6.2.  Plānošanas process    29
2.  E-komercijas attīstības dinamika un potenciāls Latvijā un Pasaulē    32
2.1.  Interneta loma Eiropā un Latvijā    32
2.2.  E-komercijas izmantošana Eiropā un Latvijā    36
2.3.  Brokastu viesnīcu sektora raksturojums    39
3.  E-komercijas izmantošana Latvijas brokastu viesnīcu sektora darbībā    43
3.1.  Pētījuma metodoloģija    43
3.2.  Brokastu viesnīcu oficiālo interneta vietņu salīdzinājums    46
3.3.  E-pasta mārketinga izmantošana    53
3.4.  Sociālo mediju izmantošana    55
3.5.  Norēķinu sistēmu izmantošana    64
3.6.  E-komercijas ietekme uz biznesa vidi    69
3.7.  E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi    73
  Secinājumi un priekšlikumi    78
  Izmantotas literatūras saraksts    82
  PIELIKUMI    88
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Latvijas brokastu viesnīcas neizmanto pilnībā e-komercijas sniegtas iespējas - e-komercijas rīki netiek izmantoti ļoti aktīvi un efektīvi.
2. Vairums sertificēto viesnīcu izmanto mājas lapu kā vēl vienu pārdošanas kanālu, salīdzinājumā ar nesertificētām brokastu viesnīcām. Tūrisma veicināšanai jāfokusējas uz internetu, kā galveno izplatīšanas starpnieku.
3. Balstoties uz mājas lapu salīdzinājumu var secināt, ka pastāv atšķirības e-komercijas rīku pielietošanā sertificētās un nesertifcētās viesnīcās.
3.1. Sertificētās un nesertificētās brokastu viesnīcās ir kopīgi e-komercijas rīki pēc izmantošanas popularitātes, taču nesertificētās brokastu viesnīcās tie ir retāk izmantojami nekā sertificētās viesnīcās. Daži no e-komercijas rīkiem kā mājas lapas karte un meklētājs, kā arī funkcija – dalīties ar informāciju ar draugiem, kuri nav izmantojami sertificētās brokastu viesnīcās, ir izmantojami nesertificētās brokastu viesnīcās.
3.2. Svarīgākie rīki šī sektora viesnīcu produktu virzībai tirgū ir viesnīcas mājas lapa un e-pasts. Vairums sertificēto viesnīcu mājas lapu atrodas pēdējā attīstības stadijā – kalpo darījumu veikšanai, bet nesertificētās – vairumā tikai komunicēšanai. E-pasta mārketings nav attīstīts.
3.3. Par svarīgākajiem mājas lapas rīkiem klienti uzskata kontaktinformāciju, valodu izvēles rīku, drošības un konfidencialitātes paziņojumu, interaktīvo karti un sadaļu ar viesu komentāriem. Var secināt, ka e-rīku pielietošana kopumā atbilst klientu pieprasījumam, jo pastāv līdzības populārāko un nepopulārāko e-rīku izmantošanā.
3.4. Vissvarīgākie e-rīki, kuri mudina klientus veikt atkārtotas rezervācijas, ir e-pasta saņemšana no viesnīcas, kā arī reģistrācijas rīks viesnīcas mājas lapā un lietotāju komentāri un atsauksmes forumos un speciālo interešu vietnēs.
3.5. Pastāv daudz plaisu klientu un viesnīcu viedokļos atsevišķu rīku izmantošanā. Tiešsaistes reklāmu klienti vērtē viszemāk. Tādi rīki kā interaktīvā brošūra, mājas lapas karte un meklētājs, visbiežāk uzdotie jautājumi, sadaļa ar viesu komentāriem un reģistrācijas rīks vairāk par 50% respondentu vērtē par svarīgiem rīkiem, taču to izmantošana viesnīcās ir minimālā vai pavisam nepastāv.
4. Pastāv plaisas brokastu viesnīcu uzskatos par tādu e-komercijas rīku efektivitāti kā tiešsaistes reklāma un e-pasts un to pielietošanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercijas izmantošana brokastu viesnīcu produktu virzībai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/735246

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties