Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:214206
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Motivācijas jēdziens un būtība   
1.1.  Motivācijas process   
1.2.  Motivācijas teorijas   
1.3.  Motivēšanas veidi   
1.4.  Motivācijas nepieciešamība uzņēmumā   
2.  Uzņēmuma „X” darbības un sektora raksturojums   
2.1.  Uzņēmuma „X” organizatoriskā struktūra un tās novērtējums   
2.2.  Uzņēmuma „X” personāla raksturojums   
3.  Motivēšana sistēma un veidi uzņēmumā „X”   
3.1.  Uzņēmuma „X” motivēšanas sistēmas novērtējums un analīze   
3.2.  Motivēšanas sistēmas pilnveidošanas iespējas   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Motivēšana ir dinamisks process un faktoru kopums, kura rezultātā lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, tiek panākts tas, ka darbinieks savā uzņēmumā jūtās motivēts.
2. Katrā uzņēmumā ir nepieciešams motivēt darbiniekus, un nepieciešams, lai ar motivēšanas palīdzību tiktu apmierinātas darbinieku vajadzības un vēlmes, lai izslēgtu iespēju, ka darbiniekam rodas diskomforta sajūta savā darba vietā, lai piedāvātie motivatori nebloķētu cits citu.
3. Uzņēmums „X” saviem darbiniekiem piedāvā šādus monetāros motivatorus, kā: alga, vienreizējā gada prēmija, piemaksas (var izņemt kā apmaksātu darba dienu, var izņemt kā apmaksātas virsstundas), pabalsti ,autotransporta kompensācija, telefona apmaksa, brīvbiļetes, ielūgumi u.c. veida dāvanas, iekšējās akcijas un konkursi, studiju daļēja atmaksa.
4. Uzņēmums „X” saviem darbiniekiem piedāvā šādus nemonetāros motivatorus, kā: sociālās garantijas, veselības apdrošināšana, nelaimes gadījumu apdrošināšana, izaugsmes pārrunas, karjeras izaugsmes iespējas, atgriezeniskā saite no vadītāja, kolēģiem, citiem departamentiem u.tml., saliedēts kolektīvs (komandas saliedēšanas pasākumi), sadarbības partneru īpašie piedāvājumi, briļļu kompensācija, organizācijas prestižs, uzņēmuma organizētas sporta aktivitātes, bankas produkti ar īpašu atlaidi, patīkama darba vieta, elastīgs grafiks, kultūras aktivitātes darbiniekiem (donoru dienas, sporta spēles, ziemassvētku balle), apmaksātas mācības, kursi uzņēmuma darbiniekiem, atbildības palielināšana, vadītāja attieksme.
5. Uzņēmums „X” darbojas banku sektorā, līdz ar to skaidri saprotams, ka konkurence šajā jomā ir ļoti liela, jo Latvijā uz 2011. gada sākumu darbojas 30 bankas, kas liecina par to, ka uzņēmuma motivatoriem ir jābūt pārdomātiem un konkurētspējīgiem ar citu banku piedāvātajiem.
6. Uzņēmumā „X” strādā vairāk kā 30000 darbinieku, to vidējais vecums ir 28 gadi, vairāk kā 70 % no darbiniekiem ir sievietes, un vairāk kā pusei darbinieku ir augstākā izglītība vai šobrīd tiek iegūta.
7. Visus pamatprincipus kādā jābūt motivēšanas sistēmai nosaka uzņēmuma „X” grupa, būtiskākās atšķirības starp Latviju un citām valstīm kur darbojas uzņēmums, ir atalgojuma lielums un vienreizējās prēmijas apjoms.
8. Uzņēmums saviem klientiem piedāvā visus ikdienā nepieciešamos bankas pakalpojumus piedāvājot klientiem visaugstāko apkalpošanas servisu, kuru nodrošina motivēti darbinieki, kas strādā ļoti daudz departamentos, kur katrs no tiem veic savas funkcijas, tāpēc ir svarīgi, lai motivēšanas sistēma tiktu pielāgota visiem departamentiem.
9. Lai noskaidrotu kopējo motivācijas līmeni uzņēmumā, tika aptaujāti dažādu departamentu darbinieki, kurus var iedalīt 2 lielās grupās, darbinieki, kas ikdienā strādā ar uzņēmuma klientiem un, darbinieki, kas ikdienā nestrādā ar uzņēmuma klientiem.
10. Aptaujātie darbinieki uzņēmumā „X” strādā vairāk kā 2 gadus, ir ar augstāko izglītību vai šobrīd studē, lai to iegūtu, tāpēc varam secināt, ka darbinieku mainība nav liela.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −40,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1319510
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Darbinieku motivēšanas sistēma uzņēmumā "X" un tās pilnveidošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/214206

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties