Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:465655
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  VĪZIJA    9
2.  UZŅĒMUMĀ “XXX “    11
2.2.  Uzņēmuma apraksts    11
2.3.  Politika. Mērķi    12
2.4.  Uzņēmuma struktūrshēma    14
2.5.  Vadības sistēmas procesi    15
3.  CILVĒKRESURSU VADĪBA    17
3.1.  Mērķis    20
3.2.  Cilvēkresursu vadības etapi    21
3.3.  Darbinieku motivācija    22
3.4.  Cilvēkresursu vadītāja pienākumi ( Amata apraksts)    31
3.5.  Cilvēkresursu plānošana    36
3.6.  Cilvēkresursu vadības mērlielumi    40
3.7.  Cilvēkresursu meklēšana ( piesaistīšana)    41
3.8.  Cilvēkresursu atlase    44
3.9.  Cilvēkresursu attīstība    47
3.10.  Darba/ Darbinieku novērtēšana    55
4.  VADĪŠANAS STILI    64
5.  KOMUNIKĀCIJAS    68
6.  KONFLIKTI ORGANIZĀCIJĀ, TO RISINĀŠANA    72
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    72
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA   
Darba fragmentsAizvērt

XX gs. 60.g.attīstijās cilvēkresursu kustības ideja par labāko veidu, kā panākt, lai cilvēki efektīvi strādātu, kas atzina ne tikai viņu elementārās vajadzības, bet arī augstāko vajadzību apmierināšanu. Visslavenākais šīs motivācijas teorijas piemērs ir, kuru izmanto daudzās apmācībās - Maslova vajadzību hierarhija. Tā parāda, ka cilvēkiem nav svarīga tikai nauda, bet arī svarīgi pašapliecināties, justies vērtīgiem, gūt iespēju mācīties utt..
Visjaunākās teorijas attiecas uz organizācijas, kas mācās (Learning Organization) radīšanu. Tās darbs ir mēģināt attīstīt paņēmienus, lai cilvēki organizācijā vēlētos dalīties savās zināšanās, ne obligāti profesionālajās, bet arī tajās, kas gūtas saskarsmē ar klientiem, no savas darbā gūtās pieredzes. Lielākā kompānija Eiropā „NOKIA” uzskata sevi par organizāciju, kas mācās, un cenšas to panākt ar trijām savstarpēji saistītām cilvēkresursu menedžmenta sistēmām [6. 43]:

Zināšanu menedžments
(Knowledge Management)

Darba izpildes menedžments
(Performance management)

Kompetences menedžments
(Competency Management)

Šie piemēri liecina, ka šīs idejas tiek uztvertas ļoti nopietni tajos uzņēmumos, kas cer gūt panākumus konkurējot pasaules tirgos.
Ļoti svarīgi, lai uzņēmuma vadītāji spētu uzklausīt savu darbinieku ieteikumus veiksmīgai uzņēmuma attīstībai, jo ne vienmēr pats uzņēmuma vadītājs zina un spēj veikt pozitīvas pārmaiņas organizācijā.
Tātad, kam ir zināšanas, kā mainīt organizāciju? Tikai nedaudziem, un vēl mazāk ir to, kas patiesi zina, kā to īstenot. Šādu cilvēku tikpat kā nav. Kāpēc? Jo viņi ir jūtīgi un pamana organizācijai svarīgas lietas, kam citi parasti nepievērš uzmanību. Viņi cenšas arī citiem norādīt uz šīm nozīmīgajām lietām, bet bieži netiek uzklausīti. Šā iemesla dēļ, uzņēmumi nereti zaudē tieši tos cilvēkus, kas visvairāk nepieciešami, lai palīdzētu organizācijai attīstīties un mainīties
Uzņēmumi, kas piespiež savus darbiniekus dzīvot un strādāt bailēs nevar ilgi pastāvēt un veidot kvalitāti savos uzņēmumos. Lai to mainītu nepieciešams padotajos apvienot triju veidu enerģijas [6.42]:

Fizisko
Intelektuālo
Emocionālo

Lai tās piesaistītu, vajadzīga vadīšana (leadership), kaut kas vairāk nekā vienkārši vadība (management), arī dziļa izpratne par uzņēmuma sarežģīto darbu.
Daudzu uzņēmumu vadītāji vēlētos mainīt savas organizācijas. Kā pārveidot tādas, kurās ir problēmas (neapmierinošs klientu apkalpošanas līmenis, zema produktu un pakalpojumu kvalitāte utt .), par dinamisku, veiksmīgu, efektīvu ?
Menedžmenta visgrūtākais uzdevums ir noteikt, kādā veidā šīm pārmaiņām jānotiek un kā, pateicoties tām gūt panākumus. Tādēļ uzņēmuma īpašnieki, apmaiņā pret savām investīcijām, ievieš biznesa kultūru, uzņēmuma vadības sistēmas, sistēmas, kas palīdz nodrošināt uzņēmuma konkurētspēju, lai paaugstinātu uzņēmuma efektivitāti, orientējot to uz tirgus un klienta prasībām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,86 €
Materiālu komplekts Nr. 1181947
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cilvēkresursu vadība vienā no lielākajiem pārtikas ražošanas uzņēmumiem Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/465655

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties