Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Bilingvālā izglītība latviešu valodas apguves veicināšanai 5-6 gadīgiem bērniem

     

    Diplomdarbs54 Pedagoģija

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:848978
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Bilingvālā izglītība    7
1.1.  Bilingvālās izglītības jēdziens un izglītības modeļi    7
1.3.  Bilingvālā izglītība pirmsskolā    18
2.  Vecuma raksturojums un otrās valodas apguves īpatnības    23
2.1.  5. – 6. gadīgu bērnu vecuma raksturojums    23
2.2.  Otrās valodas apguves pieejas 5- 6 gadīgiem bērniem    27
3.  Latviešu valodas apguves izpēte izmantojot bilingvālās izglītības modeli pirmsskolā    33
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    33
3.2.  Pētāmas grupas raksturojums    34
3.3.  Izmēģinājuma darbība ar bērniem    37
3.4.  Izmēģinājumā darbības analīze    46
  Secinājumi    50
  Literatūras saraksts    52
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Bilingvisma definīciju ir ļoti daudz, bet apkopojot kvalifikācijas darbā izmantotās
teorijas, autore secina, ka bilingvisms tā ir divu valodu lietošana ikdienas sazinā, valodu zināš anas līmenis var būt da žāds. Valodu zināš ana p aver ind īvīdam plašā kas iespējas saziņai.
2. Bilingvālā izglītī ba nodro šina divu valodu lietošanu mācību procesā, bet pakāpeniski otrā valoda no m ācību priekšmeta pārvērš as par m ācību līdzekli. Bilingvālās izglītī bas m ērķis ir indivīds, kurš brīvi, vienādi augstā līmenī pā rvalda diva s valodas. Past āv daudz bilingvālās izglītī bas modeļu, katra valsts izvē las sev piem ērotāko modeli. Latvijā bilingvālās izglītī bas modelis tiek veiksm ī gi ī stenots un audz ēkņu dzimtā valoda netiek aizmirsta.
3. Vadot nodarbības bilingvāli ir svarīgi pielie tot jaunas mācību metodes, kuras palīdz
bērniem apgūt latviešu valodu. Jauno metožu pielietošana ieinteresē bērnus, bērniem paplašinās vārdu krājums, vērojamas pozitī vas tendences otr ās valodas komunikatīvo iemaņu attīstībā. CL IL pieeja palīdz īstenot gan bilingvālās izglītī bas mērķus, gan dot indivīdam zin āš anas un iemaņas.
4. Pirmsskolā bilingvālās izglītības modelis tiek īstenots ievērojot bērnu iepriekšējas
zināšanas, latviešu valodas apguves prasmi un b ē rna att īstī bas pakāpi. 5 un 6 gadu vecumā otrajā valodā galvenokārt tiek attīstītas klausīšanas un runāšanas prasmes. Mācību saturam jābūtaktuālam, saistošam, bērnam jābūt iespējai pielietot zināšanas reālajā dzīvē.
5. Otrās valodas apguvei jānotiek brīvā un nepiespiestā gaisotnē. Jārada bērniem iespēja
lietot otro valodu ņemot v ērā bērna iepriekšē jo valodas zināšanas līmeni. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1375425
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties