Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:893293
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    12
1.  BETONA VIRSMU BOJĀJUMU VEIDI UN TO CĒLOŅI    14
1.1.  BETONA KOROZIJAS VEIDI    16
1.1.1.  Fizikālā korozija    16
1.1.2.  Ķīmiskā korozija    17
1.2.  KOROZIJAS GRUPAS    17
1.2.1.  Izskalojošā (saldūdens) korozija    17
1.2.2.  Sulfātu korozija    18
1.2.3.  Magneziālā korozija    18
1.2.4.  Skābes korozija    19
1.3.  DAŽĀDU FAKTORU IEDARBĪBA UZ BETONA KONSTRUKCIJĀM    19
2.  BETONU AIZSARDZĪBAS METODES PĒC EN 1504    22
2.1.  VIRSMU AIZSARDZĪBAS METODES ATKARĪBĀ NO BOJĀJUMA VEIDA    22
2.2.  BETONA VIRSMU AIZSARGPĀRKLĀJUMU UZKLĀŠANA PĒC EN 1504    26
2.2.1.  Betona virsmu tīrīšana    26
2.2.2.  Izlīdzināšana    27
2.2.3.  Gruntēšana    27
2.2.4.  Krāsas un membrānas uzklāšana    28
3.  BETONA TILTU VIRSMU AIZSARDZĪBAS EFEKTIVITĀTS IZVĒRTĒJUMS    29
3.1.  BRĪVĪBAS GATVES UN JUGLAS IELAS DIVU LĪMEŅU ŠĶĒRSOJUMA BŪVNIECĪBA    30
3.2.  TILTA PĀR JUGLU BRĪVĪBAS GATVĒ RENOVĀCIJA    33
3.3.  TILTA PĀR BALTEZERA KANĀLU JAUNCIEMA GATVĒ RENOVĀCIJA    35
3.4.  (E67) AUTOCEĻA A1 POSMS ĀDAŽI – GAUJA REKONSTRUKCIJA    36
3.5.  SAULKRASTU APVEDCEĻA 1. UN 2. KĀRTAS BŪVNIECĪBA    38
3.6.  A/C A1 RĪGA (BALTEZERS) – IGAUNIJAS ROBEŽA (AINAŽI) POSMA NO KM 30,76 LĪDZ KM 38,22 UN NO KM 38,61 LĪDZ KM 39,57 REKONSTRUKCIJA    44
  NOBEIGUMS    47
  IEVADS    49
1.  IZEJAS DATI    50
1.1.  TERITORIJAS INŽENIERTOPOGRĀFISKĀ UN ĢEOLOĢISKĀ SITUĀCIJA    50
1.2.  BŪVNORMATĪVI UN STANDARTI    50
2.  GALVENIE PROJEKTA RISINĀJUMI    51
3.  KONSTRUKCIJAS APRĒĶINS    52
  ŠĶĒLUMA KLASIFIKĀCIJA    55
4.  PĀRVADA BŪVNIECĪBAS VISPĀRĒJĀ DAĻA    62
4.1.  VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI    62
4.2.  STANDARTU PIEMĒROŠANA    62
4.3.  BŪVUZŅĒMĒJA ATBILDĪBA    62
4.4.  AR BŪVDARBIEM SAISTĪTĀS ZEMES    62
4.5.  VESELĪBA, DROŠĪBA UN APKĀRTĒJĀ VIDE    63
4.6.  DARBA DROŠĪBA UN SATIKSMES ORGANIZĒŠANA    63
4.7.  DARBU VADĪTĀJS    64
4.8.  BŪVDARBU ŽURNĀLS    65
4.9.  KVALIFIKĀCIJA, PRECES UN MATERIĀLI    65
4.10.  BŪVLAUKUMS    65
4.11.  BŪVMATERIĀLU PĀRBAUDES    67
4.12.  IEKĀRTAS    68
4.13.  KOMUNIKĀCIJA UN DOKUMENTĀCIJA    68
4.14.  PROJEKTA VADĪTĀJA BIROJS    70
4.15.  PIEEJAMĪBAS UN AUDITA TIESĪBAS    70
5.  DARBU SPECIFIKĀCIJAS    72
5.1.  SAGATAVOŠANĀS DARBI    72
5.2.  MĒRNIECĪBAS DARBI    72
5.3.  KOKU, KRŪMU UN ZARU ZĀĢĒŠANA    75
5.4.  BŪVLAUKUMA UN BŪVBEDRU NOROBEŽOJUŠO KONSTRUKCIJU UZSTĀDĪŠANA    75
5.5.  PAPILDUS PROJEKTĒŠANAS DARBI    75
5.6.  DARBOJOŠIES CAURUĻVADI UN KABEĻI    75
5.7.  PASKAIDROJUMI MAKSAS APRĒĶINAM    75
5.8.  ZEMES DARBI    76
5.9.  VEIDŅI UN TURAS    80
5.10.  PAMATI    83
5.11.  PARASTAIS STIEGROJUMS    86
5.12.  BETONĒŠANA    88
5.13.  KONSTRUKCIJU TĒRAUDS    104
5.14.  HIDROIZOLĀCIJA    112
5.15.  SEGA    115
5.16.  MARGAS UN ATVAIRBARJERAS    116
5.17.  CITI DARBI    117
5.18.  ELEKTROAPGĀDES UN SAKARU KOMUNIKĀCIJU REKONSTRUKCIJA    121
6.1.  VISPĀRĒJĀS PRASĪBAS VIDES AIZSARDZĪBAI    128
6.2.  VIDES AIZSARDZĪBA BŪVLAUKUMĀ    128
6.1.  BŪVGRUŽU GLABĀŠANA UN IZVEŠANA    128
6.3.  BŪVMATERIĀLU TRANSPORTĒŠANA    129
6.4.  BŪVLAUKUMA SAKĀRTOŠANA PĒC DARBU PABEIGŠANAS    129
7.  DARBA DROŠĪBA    130
8.  DARBU DAUDZUMU SARAKSTS    133
9.  KALENDĀRAIS GRAFIKS    137
  RASĒJUMI    139
1.  BK-01 VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI    139
2.  BK-02 GĀJĒJU PĀRVADA PLĀNS    140
3.  BK-03 LAIDUMA KONSTRUKCIJAS SĀNSKATS UN PLĀNS    141
4.  BK-04 LABĀS RAMPAS SĀNSKATS UN PLĀNS    142
5.  BK-05 KREISĀS RAMPAS SĀNSKATS UN PLĀNS    143
6.  BK-06 LAIDUMA KONSTRUKCIJAS ŠĶĒRSGRIEZUMS UN LAIDUMA KONSTRUKCIJA    144
7.  BK-07 RAMPAS ŠĶĒRSGRIEZUMS UN RAMPAS LAIDUMA KONSTRUKCIJA    145
8.  BK-08 BALSTU KONSTRUKCIJAS    146
9.  BK-09 MARGU KONSTRUKCIJA    147
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    148
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums.
Veicot pētījumu apskatīju betona bojājuma veidus, kuri ir visizplatītākie un vairāk tendēti tieši uz betona virsmu bojājumiem, kuri ietekmē betona vizuālo izskatu. No šiem bojājumiem nevar izvairīties, jo galvenie cēloņi ir ūdens un sāļi, vienīgais var aizkavēt bojājumus izplatīšanos. Lai novērstu virsmu bojājumus nepieciešams ievērtēt EN 1504 standartu, kas nosaka pielietojamos materiālus katram bojājumu veidam, kā arī nosaka sagatavošanas darbus un to kvalitāti. Apsekojot transportbūves var secināt, ka esošā situācija art aizsargpārklājumiem ir ļoti zemā līmenī. Manuprāt, būvuzņēmējs izbūvē aizsargpārklājumu ar domu , lai darbs būtu izdarīts un aizsargpārklājums kalpotu garantijas laiku, nevis lai aizsargātu betona konstrukciju maksimāli ilgu laiku.
Pētījumā tika secināts, ka:
Daudzos gadījumos dzelzsbetons ir izturīgs materiāls ar paredzēto ilgmūžību līdz 100 gadiem, bet ir faktoru kas var būtiski samazināt ilgmūžību un palielināt remontu skaitu pat relatīvi jaunai betona konstrukcijai.
Atkarībā no faktoriem, kas izraisa betona konstrukcijas bojājumus, EN 1504 nosaka nepieciešamos pasākumus to novēršanai.
Lai gan ir standarti, kas nosaka darba gaitu un pielietojamos materiālus betona virsmu aizsardzība, dzīvē šos standartus ievēro pavirši un tas liecina par būvnieka vai/ un būvuzrauga nekompetenci.
Lai betona konstrukcijas būtu kvalitatīvi aizsargātas, nepieciešams veikt stingrāku kontroli aizsargkārtas izbūvei.
Būtu nepieciešams projektos obligāti iestrādāt impregnējošo aizsargpārklājumu karnīzei, jo karnīze ir pakļauta viss agresīvākajai vides iedarbībai.
Tā kā galvenais bakalaura darba mērķis netika pilnībā sasniegts, būtu nepieciešams veikt tālāku aizsargpārklājumu analīzi. Tālākā pētījumā var apskatīt konkrētus materiālus, kurus var izmantot betona virsmu aizsardzībai un kuri ir piemēroti Latvijas laika apstākļiem, jo daudzi materiāli ir ražoti dienvidu valstīs, un tie nav piemēroti Latvijas klimatiskajai zonai. Veicot šādu pētījumu būtu iespēja pagarināt būves ilgmūžību, jo būtu konkrēti zināmi pielietojamie materiāli.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,15 €
Materiālu komplekts Nr. 1329271
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Betona virsmu aizsardzības metožu efektivitātes analīze (gājēju pārvada pār Kārļa Ulmaņa gatvi pie Kalnciema ielas projekts)”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/893293

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties