Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:716279
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Jauna produkta teorētisks raksturojums    8
1.1.  Produkta jēdziens    8
1.2.  Jauna produkta būtība un tā uztvere    10
1.2.1.  Jauns produkts uzņēmumu uztverē    10
1.2.2.  Jauns produkts patērētāju uztverē    12
2.  Jauna produkta veidošana    15
2.1.  Idejas radīšana    16
2.2.  Idejas pārbaudīšana    18
2.3.  Koncepcijas izstrāde un pārbaude    19
2.4.  Mārketinga stratēģijas izveide un biznesa analīze    22
2.5.  Produkta izstrāde un tirgus testēšana    24
2.6.  Virzīšana tirgū    26
2.6.1.  Reklāma    28
2.6.2.  Tiešā pārdošana    30
2.6.3.  Noieta stimulēšana    31
2.6.4.  Sabiedriskās attiecības    33
3.  Maxi konta veidošanas process    35
3.1.  AS Parex banka darbības un Maxi konta raksturojums    35
3.2.  Jaunā produkta Maxi konts veidošanas process    39
3.2.1.  Produkta ideja, analīze un apstiprināšana    40
3.2.2.  Koncepcija un mārketinga stratēģija    46
3.2.3.  Produkta izstrāde un testēšana    50
4.  Maxi konta virzīšana tirgū    53
4.1.  Reklāma un sabiedriskās attiecības    54
4.2.  Tiešā pārdošana un noieta stimulēšana    60
5.  Klientu aptaujas rezultāti    62
5.1.  Pētījuma metodika    62
5.2.  Pētījuma rezultāti    63
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    78
  Pielikums    81
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot tēmu, bakalaura darba autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Jaunu produktu veidošana ir svarīgs uzņēmuma attīstības priekšnosacījums mūsdienu tirgus apstākļos, palīdzot piesaistīt un noturēt patērētāju uzmanību. Oriģināli un unikāli produkti ir reta parādība, jo to izveidošana prasa lielus laika, tehnoloģisko, pētniecības un naudas resursu ieguldījumus, un tie ir saistīti ar augstu riska pakāpi, bet, pareizi izveidoti un pasniegti, sniedz uzņēmumam būtiskas konkurētspējīgas priekšrocības.
2. Stratēģijas definējums, sasniedzamo mērķu izvirzīšana un procesa plāna izstrādāšana ir būtiski pasākumi, kas jāveic pirms produkta veidošanas uzsākšanas. un organizēt procesu atbilstoši iepriekš izstrādātam plānam, jo veidošanas procesā pieļautas kļūdas var radīt milzīgus zaudējumus, pat novest pie bankrota.
3. Jaunu produktu virzīšanai tirgū tiek izmantots komplekss, kas sastāv no 4 virzīšanas pasākumiem – reklāmas, tiešās pārdošanas, noieta stimulēšanas un sabiedriskajām attiecībām. Uzņēmumi kombinē šos elementus atbilstoši iespējām un nospraustajiem mērķiem, tādējādi pievēršot patērētāju uzmanību jaunajam produktam un iemantojot viņu uzticība.
4. Kopš 2002.gada strauji pieauga izsniegto kredītu apjomi, 2007.gada nogalē pārsniedzot piesaistītos līdzekļus par 46,5%, tādēļ Parex bankas speciālisti prognozēja, ka, tirgum pārkarstot, noguldījumiem pavērsies jauna perspektīva un radīsies labvēlīgi apstākļi atšķirīga un moderna uzkrājumu produkta piedāvāšanai.
5. Maxi konts ir jauns, inovatīvs beztermiņa uzkrājumu produkts, kas apvieno krājkonta īpašības un maksājumu kartes lietošanas ērtības. Klients par saviem ieguldītajiem līdzekļiem saņem augstus procentus, bez nezaudē kontroli, jo jebkurā brīdī ar kartes palīdzību var piekļūt savai naudai. Parex banka ir vienīgā banka, kas piedāvā šādu unikālu produktu, ar mērķi palīdzēt saglabāt līderpozīcijas noguldījumu sektorā.
6. Maxi konta koncepciju veido 5 īpašības – līdzekļu pieejamība un kontrole ar maksājumu kartes palīdzību, produkta oriģinalitāte un atbilstība jebkuram klientam, augsti peļņas procenti arī pie minimālām iemaksām, kā arī produktā ietvertais sociālais ziņojums.
7. Maxi konta izstrādes gaitā sarežģītākie uzdevumi bija pielāgot bankas programmatūru jaunajam produktam, apmācīt pārdošanas darbaspēku, nodrošināt atbilstību normatīviem, kā arī ievērot informācijas konfidencialitāti.
8. Maxi konta veidošanas procesā saskatāmi daži trūkumi – tirgus testēšanas posma izlaišana, neprecīza tarifu noteikšana, kā arī augstākās vadības iejaukšanās veidošanas procesā, nepaskaidrojot savus lēmumus. Cenšoties nepilnības novērst, tika atcelta produkta apkalpošanas maksa, kā arī ieviests eiro Maxi konts, kas ir ļoti pieprasīta noguldījumu valūta.
9. 59% aptaujas dalībnieku norāda, ka ļoti svarīga Maxi konta priekšrocība ir augstie peļņas procenti salīdzinājumā ar citu banku piedāvājumiem, 65% ļoti būtiska liekas iespēja norēķināties veikalos ar maksājumu karti, 63% respondentu ļoti svarīga ir 24h pieeja ieguldītajiem naudas līdzekļiem.
10. Jaunajam produktam nospraustie pārdošanas mērķi pirmā pusgada laikā tika pārsniegti divkārt, piesaistot vairāk kā 23 tūkst. klientu ar kopējo noguldījumu portfeli 20 milj. latu, pateicoties unikālajām produkta īpašībām un veiksmīgai virzīšanas kampaņai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Bankas jaunā produkta veidošana un virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/716279

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties