Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,70 (19%)
Cena ar atlaidi*:
11,50
Pirkt
Identifikators:795488
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2002.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Mazo un vidējo vairumtirdzniecības uzņēmumu menedžmenta īpašības Latvijā    10
1.1.  Stratēģiskais menedžments    12
1.2.  Operatīvais menedžments    22
2.  Mazo un vidējo uzņēmumu problēmas un attīstības iespējas    31
2.1.  Mazo un vidējo uzņēmumu darbības rezultātu analīze    32
2.3.  Mazo un vidējo uzņēmumu problēmu noteikšana    55
3.  Vairumtirdzniecības uzņēmuma „Plastena” cenu politiku ietekmējošo ārējo faktoru analīze    62
3.1.  Uzņēmuma „Plastena” darbības analīze un cenu politikas noteikšana    63
3.2.  Faktoru atlase un korelācijas analīzes veikšana    72
3.3.  Regresijas analīzes veikšana    88
  Secinājumi un priekšlikumi    97
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    105
  1. pielikums. SIA “Plastena” apgrozījums    107
  2. pielikums. SIA “Plastena” apraksts    108
  3. pielikums. Sezonālo svārstību prognozēšana ar sezonalitātes indeksiem    117
  Dokumentārā lapa    119
Darba fragmentsAizvērt

Veidojoties demokrātiskai sabiedrībai, pieaug arī vadīšanas izaugsmes politika. Mūsdienās ir ļoti straujš uzņēmumu pieauguma temps, un uzņēmuma vadītājs vada ne tikai uzņēmumu, bet galvenokārt cilvēkus, kuri īsteno uzņēmuma un savus mērķus. Protams, vadīšanas izzināšana un apguve vien vēl negarantē panākumus, to visu vajag īstenot praksē, jāizpēta un jāpiemēro savam uzņēmumam visatbilstošākais vadīšanas stils.
Kāpēc uzņēmuma menedžments ir tik svarīgs? Varbūt tāpēc, ka paši uzņēmumi ir ārkārtīgi svarīgi, jo tikai uzņēmumi var nodrošināt industriālās patērētāju sabiedrības eksistenci, bet bez pareiza menedžmenta uzņēmums nav iespējams. Organizācijas menedžments kā īpašs cilvēku darbības veids radās līdz ar cilvēku apvienošanos mērķtiecīgai darbībai, sākoties un attīstoties darba dalīšanai. Kamēr darbu izpilda viens cilvēks, viņš pats vada savu darbību, bet ja darbs tiek dalīts sīkāk, ja darba operāciju izpildi uzdod atsevišķiem cilvēkiem, rodas nepieciešamība saskaņot to rīcību, veikt darbību, kuru saucam par menedžmentu.
Ekonomiskā sistēma sastāv no darbību kopuma, kas ir menedžmenta pamatā. Lai sekmīgi veiktu uzņēmējdarbību, ir jāpiedāvā tādas preces un pakalpojumi, kas tiek pieprasīti tirgū. Uzņēmums ir jānodrošina ar līdzekļiem, kas palīdzētu iegādāties noteiktas preces vai pakalpojumus. Menedžmenta loma ir visefektīvākajā veidā to veicināt, kombinējot ražošanas faktorus, regulējot resursu sadali un produkcijas izplatīšanu, prasmīgi organizēt darbaspēku, lai sasniegtu izvirzīto mērķi. Uzņēmuma lielumam, veidam vai tā darbības sfērai nav izšķiroša nozīme mērķu sasniegšanā, galvenais ir sekmīga plānošana, vadīšana un kontrole, kas vienlaicīgi darbojas, pateicoties kontrolei. Menedžments ir mērķu organizēšanas process efektīvā un ietekmīgā veidā, izmantojot plānošanas, organizēšanas, vadīšanas un kontrolēšanas organizatoriskos resursus. Menedžmentu raksturo teorijas, kas izstrādātas uz dažādiem pamatiem ekonomikas attīstības gaitā, modeļi, ar kuru izveidošanu un analīzi ir nodarbojušies daudzi ekonomisti un kas tādēļ ir nosaukti to izstrādātāju vārdos, funkcijas, kas raksturo pārvaldības būtību un uzdevumus, kā arī instrumenti, kas palīdz īstenot pārvaldības funkcijas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ārējo faktoru ietekme uz vairumtirdzniecības uzņēmuma cenu politiku”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/795488

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties