Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,36 (16%)
Cena ar atlaidi*:
7,13
Pirkt
Identifikators:710642
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    1
  Abstract    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    5
1.2.  Uzņēmuma vīzija un mērķi    5
1.3.  Nodarbinātās personas    6
2.  Vides analīze    7
2.1.  PEST analīze    7
2.2.  Konkurentu analīze    9
2.3.  Portera 5 spēku modulis    11
2.4.  Ansofa matrica    12
3.  Mārketings    13
3.1.  Preces/pakalpojuma apraksts    13
3.2.  Pakalpojuma cena    17
3.3.  Vieta    18
3.4.  Klienti    19
3.5.  Pakalpojuma virzība tirgū    20
4.  Finanšu informācija    21
4.1.  Mainīgās (tiešās) izmaksas    21
4.2.  Patstāvīgās (netiešās) izmaksas    21
4.3.  Plānotie ieņēmumi    22
4.4.  Nolietojuma (amortizācijas aprēķins)    23
4.5.  Nodokļu aprēķins    23
4.6.  Peļņas un zaudējuma aprēķins uz 2010.gada 31.decembri    24
4.7.  Naudas plūsmas plāns laika posmam no 2010.gada 1.janvāra līdz 2010.gada 31.decembrim    25
4.8.  Uzņēmuma bilance    26
4.9.  Koeficientu analīze    27
4.10.  Lēmuma koks    29
  Pielikums    30
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Visas preces un pakalpojumus var iedalīt vairākās grupās, kā tas ir skaidri redzams Maslova vajadzību hierarhijas shēmā. Ir pirmās nepieciešamības preces un pakalpojumi, un ir arī preces/pakalpojumi, kuri tiek pirkti vai izmantoti tikai, lai apmierinātu savas sociālās vajadzības, iegūtu sociālo atzinību un pašīstenotos.
Mēs sava uzņēmuma darbību izlēmām vērst uz pirmās nepieciešamības pakalpojumu sniegšanu, tādējādi netiek radīti draudi uzņēmuma veiksmīgai pastāvēšanai, kā, piemēram, modes tendences, klimata maiņa un citi. Mūsuprāt, pie pirmās nepieciešamības pakalpojumiem pieder arī asinizācijas pakalpojumi. Tā ir nozare, kura netiek plaši apspriesta, tomēr ir visiem vajadzīga un spēlē būtisku lomu cilvēka ikdienas ērtību nodrošināšanā. Kā jau minējām, pieprasījums pēc šāda veida pakalpojumiem ir ļoti augsts. Izteikti augsts tas ir mūsu izvēlētajā uzņēmuma darbības ģeogrāfiskajā vidē – Jūrmalā, kur nav un nekad nav bijusi centralizēta kanalizācijas sistēma, kā arī vairākums iedzīvotāju dzīvo privātmājās, kurām bieži ir nepieciešami asinizācijas pakalpojumi. Fakts, ka šajā vidē darbojas tikai viens uzņēmums, kas piedāvā šādus pakalpojumus, kas pie tam nespecializējas to sniegšanā un tā kvalitātes nodrošināšanā, ir neparasts. Tieši šī iemesla dēļ šādam uzņēmumam Jūrmalā ir augsts izaugsmes potenciāls.
Tā nu esam nonākuši pie šī zinātniski pētnieciskā darba mērķa, proti, noskaidrot, vai pie pašreizējās tirgus situācijas Jūrmalā ir iespējams uzsākt uzņēmējdarbību, kura, nodarbojoties ar asinizācijas pakalpojumu sniegšanu, sekmīgi darbotos un nestu peļņu jau pirmajā gadā.
Lai spriestu, vai šāds uzņēmums spēs veiksmīgi darboties, ir jāveic rūpīga tirgus situācijas izpēte un analīze.
Izmantojot PEST analīzi, tiek izzināti arējās vides faktori (sociālie, politiskie, ekonomiskie un tehnoloģiskie), kas ietekmē uzņēmuma darbību konkrētajā vietā. Nepieciešamā informācija tiek iegūta, pētot Latvijas Likumdošanu, kā arī meklējot to internetā.
Ārējās vides pētīšanai tika veikta arī Portera 5 spēku analīze, kas pētī uzņēmuma virzošos un bremzējošos spēkus, kā arī tika sastādīta Ansofa matrica, ar kuras palīdzību tiek parādīts kādā tirgū (esoša vai jaunā) atrodas pakalpojums un vai šāds pakalpojums jau tiek piedāvāts.
Tiek izmantota arī konkurentu analīze, kuru veido, izmantojot aptauju, kā arī informāciju, ko sniedz plašsaziņas līdzekļi.
Mārketinga daļā tiek sniegta detalizēta informācija par pakalpojumu, tā cenu un uzņēmuma darbības vidi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1245635
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Zinātniski pētnieciskais darbs komerczinībās. Biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/710642

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties