Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,30 (13%)
Cena ar atlaidi*:
8,69
Pirkt
Identifikators:360152
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2019.g. - 2020.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Nosaukums    4
1.2.  Vajadzība, kas tiks apmierināta, un produkta koncepcija    4
1.3.  Misija un vīzija    4
1.4.  Uzņēmuma forma    4
1.5.  Dalībnieki    5
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Mikrovide (Klienti, pircēji)    6
2.2.  Konkurenti    6
2.3.  Partneri    8
2.4.  Resursu tirgus    8
  Darba spēks    8
  Izejvielas    8
2.5.  Makrovide    9
  Politiskās vides faktori    9
  Demogrāfiskie faktori    11
  Ekonomiskie faktori    11
  Apkārtējas vides, dabas faktori    11
3.  Mārketinga instrumentu komplekss (mix)    13
3.1.  Produkts (produkta līmeņi un to attīstīšana, minimālais produkts/ MVP)    13
3.2.  Izplatīšanas kanāli    14
3.3.  Komunikācijas iespējas    14
4.  Svid analīze    15
5.  Riska faktori    17
6.  Ieņēmumu un izmaksu, peļņas/zaudējumu plāns    18
6.1.  Ieņēmumu sadalījums pa mēnešiem    18
6.2.  Fiksētās izmaksas    20
6.3.  Mainīgās izmaksas    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    22
6.5.  Izmaksu avoti    22
7.  Naudas plūsma    23
8.  Pielikumi    24
Darba fragmentsAizvērt

Viesu nams “Mežvēji”, piedāvā dažādus atpūtas veidus, piemēram, slidošana ziemas sezonā, braukšana ar laivu, riteņa izīrēšana, volejbola vai futbola spēlēšana, kino vakaru rīkošana vasaras sezonā, kā arī pārnakšņošana. Organizācija ir spējīga attīstīties, ņemot vērā cilvēku vēlmes un pasaules tendences tūrisma sfērā. Ir iespējami sekojošie produkta attīstīšanas posmi:
• Bāzes produkts - vieta nakšņošanai;
• Pamatprodukts - vieta nakšņošanai ar dažiem atribūtiem, kuri padara naktsmītni komfortablu un atmosfēru viesu namā mājīgu (gulta, sega, spilvens);
• Sagaidāmais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, kuri padara dzīvi ārpus pilsētas tik pat civilizētu (duša, virtuve, balkons, autostāvvieta, apkure);
• Paplašinātais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, ka arī pievilcīgs viesu nama iekšējais un ārējais noformējums (dizains);
• Potenciālais produkts – komfortabla vieta nakšņošanai ar papildus ērtībām, pievilcīgs dizains, atpūtas veidu piedāvājuma klāsts un aprīkojums, kas ir nepieciešams cilvēkiem atpūtas laikā, lai padarītu to neaizmirstamu:
1. Divas reizes nedēļā būs pieejamas vakariņas ar citu valstu tradicionālo ēdienu, sadarbībā ar organizāciju “Svētki Jums”, kuru pagatavos speciāli izsaukti pavāri. Vakariņas notiks banketu zālē pie kamīna, lai viesi sajustos kā mājās.
2. Pirts un džakuzi telpā būs piemērots apgaismojums gan romantiskam vakaram pārītim, gan jautrai atpūtai kādai lielākai kompānijai.
3. Banketu zālē būs pieejama arī mūzikas sistēma ar projektoru, lai viesi radītu sev neaizmirstamu vakaru, klausoties mūziku vai dziedot karaoke.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesu nams SIA "Mežvēji"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/360152

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties