Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,99 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,50
Pirkt
Identifikators:426559
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture    6
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    7
2.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    8
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    8
2.3.  Pakalpojuma atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    9
2.4.  Pakalpojuma eksporta iespējas    9
2.5.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    9
3.  Tirgus analīze    10
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējs raksturojums    10
  Tirgus makroekonomiskie rādītāji    10
  Tirgus mikroekonomiskie rādītāji    11
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    11
3.3.  Konkurentu analīze    12
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    15
4.  Mārketinga stratēģija    16
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    16
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    17
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    18
  Reklāma    18
  Sabiedriskā viedokļa veidošana    19
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    20
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    20
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    20
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    21
Uzņēmuma vadība    22
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    22
  Vadītāju funkcijas un atbildība    22
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    23
  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    24
7.  Problēmas un risks    28
7.1.  Risks, tā veidi    28
7.2.  Problēmas un to mazināšanas pasākumi    29
8.  Finanšu informācija    30
8.1.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    30
8.2.  Bilance    30
  Sākuma bilance    30
  Beigu bilance    30
8.3.  Kredīta atmaksas grafiks    31
8.4.  Naudas plūsmas grafiks    33
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “DL” ir jauns uzņēmums, kas nodarbojas ar atpūtas pakalpojumu piedāvāšanu. Tas atrodas Varakļānu rajonā, Upmalas pagastā. Vieta ir ļoti ainaviska – blakus Vantas upe, apkārt mājai mežs, tuvākie kaimiņi atrodas 700 m attālumā no Viesu mājas.
Uzņēmuma klienti būs gan fiziskas personas un to grupas, gan arī uzņēmumi, kas rīkos šeit savu uzņēmumu svinības vai konferences, tāpat pakalpojumi tiks piedāvāti ārzemniekiem, kuri garlaikojas pēc īstās lauku vides
Biznesa plāns tika izstrādāts, lai savlaicīgi izpētītu un apskatītu visas uzņēmuma iespējas, draudus, funkcionēšanas plānu, peļņas iespējas jo to ir svarīgi noskaidrot pirms uzņēmuma dibināšanas, lai izvairītos no problēmām un grūtībām, ar kurām nāktos saskarties šajā biznesā, kā arī lai racionālāk izmantotu visas uzņēmuma iespējas un nodibinātu veiksmīgu, peļņu nesošu uzņēmumu.
Biznesa plāna mērķis ir parādīt veicamos pasākumus un nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru, prognozēt iespējamos ieņēmumu, izmaksas un riskus, lai varētu noteikt vai dotais investīciju projekts ir rentabls.
Uzņēmums paredzējis uzsākt tūrisma pakalpojumu sniegšanu no 1 aprīļa, kas Latvijā sākās pavasara laiks. Tā kā uzņēmums veiks tūrisma pakalpojumus tikai 7 mēnešus gadā (no aprīļa līdz oktobrim ieskaitot), ņemot vērā citu netālu atrodošos viesu māju apmeklētību un viesu mājas apkalpošanas iespējas, viesu skaits pirmajā gadā varētu būt 240 – 300 viesi sezonā, jeb 15 – 19 viesi nedēļā.
Nākamajā gadā ir plānots klientu skaitu palielināt par 25% un dažādojot sniegto pakalpojumu klāstu ienākumus palielināt par 30%. Turpmākajos gados plānots klientu skaitu palielināt par 10% gadā un ienākumus palielināt par 12% gadā.
SIA “DL” tūrisma organizēšanai ir atvēlējusi sekojošus pamatlīdzekļus: vasaras māja (kopējā platība 180m2 6 istabas un konferenču zāle), pirts, mazgāšanās telpa ar dušu un zeme (kopējā platība 1ha). Vēl saimniecībai ir nepieciešams iegādāties laivas, istabu iekārtojumu un dažādu citu inventāru 8000 Ls apmērā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesu mājas biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/426559

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties