Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:534004
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

MĀRKETINGA PLĀNS
Mārketinga mērķis ir izpētot tirgu un cilvēku vēlmes, veicot reklāmas kampaņu un pielietojot noteiktu cenu politiku, piesaistīt potenciālos klientus, ieņemt noteiktu tirgus daļu ar stabilu peļņu un apgrozījumu.
Tikko uzsākot biznesu arī tiks veikta interneta kafejnīcas popularizēšana, ievietojot reklāmu vietējā laikrakstā un izvietojot reklāmas plakātus uz informācijas stendiem Jelgavā. Iespējams tiks arī izvietoti reklāmas baneri internetā.
Mūsu interneta klubs atrodas izdevīgā vietā, blakus autoostai, tāpēc apmeklētāji noteikti būs. Taču mēs piedāvāsim arī citus ar datoru saistītus pakalpojumus, piemēram, attēlu skanēšana un drukāšana, kā arī darbs visās pieejamās datorprogrammās.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmums SIA "Iplace"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/534004

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties