Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:453224
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDES TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES    7
2.  BIZNESA PLĀNA IZSTRĀDĀŠANA    16
2.1.  Uzņēmuma apraksts    16
2.2.  Produkta (pakalpojuma) apraksts    17
2.3.  Tirgus un konkurences izpēte    20
2.4.  Stratēģiskā plānošana    22
2.5.  Mārketings    24
2.6.  Finanšu informācija un pārdošanas prognozes    25
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  GRAFISKĀ DAĻA    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Analīze, ko veica autors, ļauj formulēt sekojošus secinājumus:
1. Biznesa plānsir detalizēts plāns, kurš raksturo uzņēmuma darbību, atspoguļojot uzņēmuma mērķus, paskaidrojot to sasniegšanas ceļus un termiņus, aprakstot nepieciešamos resursus un pierādot plāna pieņēmumus.
2. Biznesa plānam ir vairākas funkcijas: tas ļauj izstrādāt uzņēmuma stratēģiju; novērtē iepriekšējus plānus un analīze novirzes no tām; plāns ir obligāts, ja uzņēmums vēršas bankā kredīta saņemšanai; tas kalpo par informācijas avotu, sniedzot informāciju par uzņēmumu tā īpašniekam un citiem interesentiem; biznesa plāns ir labs kontroles mehānisms, kas ļauj savlaicīgi ievērot problēmas un laikus tās novērst.
3. Biznesa plāna saturu nosaka tās mērķis. Lai gūtu ārējo atbalstu, plānam jāsatur tikai atsevišķas nodaļas, taču iekšējai lietošanai paredzēts plāns ir visai sīks.
4. SIA „ABC” nodarbojās ar mājas siltināšanas elementu ražošanu pēc individuāla pasūtījuma, kā arī veic 3D putuplasta modelēšanu un reklāmas materiālu izgatavošanu no putuplasta.Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir siltumizolācijas tirgus daļas iekarošana; konkurences priekšrocību rādīšana iegādājoties jaunas ražošanas iekārtas; līderība nestandarta siltināšanas materiālu ražošanā; Baltijas valstu tirgus daļas ieņemšana; rentabilitāte. Lai nodrošinātu uzņēmuma stratēģisku plānu sasniegšanu, tika izstrādāts operatīvais plāns, kurš paredz mājaslapas izstrādi, ražošanas plāna izstrādi, jauno darbinieku pieņemšanu darbā, iekārtu iegādi, līgumu ar klientiem noslēgšanu, mārketinga aktivitātes un ražošanas uzsākšanu.
5. Jaunais produkts irsiltumizolācijas materiāls ēku ārsienām ar samazinātu šuvju skaitu siltumizolācijas materiāla uzstādīšanas laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −14,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1362280
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties