Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,08 (16%)
Cena ar atlaidi*:
10,91
Pirkt
Identifikators:829800
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    4
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    5
1.4.  Uzņēmuma idejas vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma mērķi    6
1.5.1.  Stratēģiskie mērķi    6
1.5.2.  Taktiskie mērķi    6
1.5.3.  Operatīvie mērķi    6
2.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    7
2.1.  Dibināšanas un avansētais kapitāls, aizņemtais kapitāls un tā atmaksāšana    8
2.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    8
2.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    9
2.3.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija    9
3.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    11
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    11
3.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums, produkta cenas    11
3.3.  Produkta kvalitāte    12
4.nodaļa.  Tirgus analīze    13
4.1.  Transporta nozares vispārējais raksturojums    13
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    14
4.3.  Konkurentu analīze    15
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    15
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    17
5.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    19
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    19
5.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    20
5.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    20
5.3.1.  Reklāma    20
5.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    22
6.nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    23
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    23
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
7.nodaļa.  Problēmas un risks    26
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    26
8.nodaļa.  Finanšu informācija    28
8.1.  SIA „DEBY” sākuma bilance    28
8.2.  Pamatlīdzekļu amortizācijas pēc lineārās metodes    29
8.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas izmaksas    34
8.4.  Produktu realizācijas ienākumi    35
8.5.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    37
8.6.  Slēguma bilance    38
8.7.  Kredīta atmaksas grafiks    39
  Izmantotās literatūras saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

5. nodaļa. Mārketinga stratēģija
5.1. Uzņēmuma cenu politika
Jebkurā firmā cenas noteikšana ir lēmums, kuru pieņemot, ir jāņem vērā sekojoši faktori: konkurence, pircēju uztvere, izmaksas, juridiskās saistības, preces un kvalitātes līmenis, preces unikalitātes līmenis, tirgus pieprasījums, piedāvājums, pārdošanas mērķi, sadales mērķi, noieta veicināšanas stratēģija, preces attīstības plāni, valdības līdzdalība cenas noteikšanā, valsts likumdošana, kā arī vēl daudz un dažādi citi faktori.
Tā kā tirgū īpašs pieprasījums pēc transporta pārvadājumiem ir vasaras mēnešos, kad krasi pieaug dzērienu, saldējumu piegāde veikaliem, tieši siltajos mēnešos tiek veikti daudz vairāk remonta un būvniecības darbi, tad Sabiedrības pārvadājumu cenas mainīsies atkarībā no sezonas. Tā kā Latvijas tirgū vasaras mēnešos ir jūtams pat transporta pakalpojumu deficīts, uzņēmums var atļauties mainīt cenas atkarībā no sezonas, respektīvi, siltajos mēnešos paaugstināt cenu. Lai piesaistītu klientus ne tikai ar kvalitatīviem pakalpojumiem, bet arī cenām, pakalpojumu cenas tiks aprēķinātas katram klientam personīgi, ņemot vērā kravas lielumu, specifiku. SIA DEBY” ir izveidojis speciālu atlaižu sistēmu pastāvīgajiem klientiem. Visiem klientiem būs patīkami, ja tos dēvēs par Zelta klientiem vai VIP klientiem, tas liks viņiem justies īpašiem un novērtētiem.
Cenu noteikšana uzņēmumā SIA „DEBY” notiek saskaņā ar 1999. gada 18. maija Ministru kabineta noteikumiem Nr.178 “Kārtībā kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas” .
SIA „DEBY” produktu realizācijai noteiktas pakalpojumu cenas pēc sekojošām metodēm:
izmaksas + uzcenojums. Lai segtu izmaksas un gūtu peļņu, pakalpojumu cenas paredzētas 15% - 50% augstākas nekā izmaksas, jo jārēķinās ar to, ka pieprasījums pēc pakalpojumiem var būt nevienmērīgs.
no tirgus pārņemtas cenas (pamatā atziņa, ka tirgū pieprasāmās cenas nav atkarīgas tikai no pieprasītājiem, bet arī no konkurentiem).

5.2. Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums
SIA”DEBY” darbības pamatā ir kravu pārvadājumi ar automašīnām. Darbības uzsākšanai tiks iegādātas trīs smagās mašīnas. Lai uzņēmējdarbība risinātos veiksmīgi, Sabiedrība noslēgs līgumu ar degvielas uzpildes stacijām, līdz ar to iegūstot izdevīgākus nosacījumus un cenas izmantojot konkrētu uzpildes staciju tīklu.

5.3. Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi
Tā kā SIA „DEBY” ir jauns uzņēmums, tad mārketinga aktivitātēm ir ļoti liela nozīme uzņēmuma mērķu un uzdevumu sasniegšanai, un dibinātāji tām ir atvēlējuši LVL 1000. SIA „DEBY” darbības sākumposmā plāno izmantot informatīvo reklāmu:
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū un tādā gadījumā reklāmas mērķis ir informēt mērķauditoriju par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc tam seko cīņa ar konkurentiem, kas izraisa nepieciešamību pēc efektīvas, efektīgas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Vēl viens reklāmas mērķis ir atgādināt par produktu, neļaut patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Transporta uzņēmums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/829800

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties