Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,84 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,65
Pirkt
Identifikators:780967
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2003.g. - 2003.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
  Uzņēmuma pamatdarbība    4
  Uzņēmuma mērķi    4
  PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    5
  Uzņēmumu produktu un pakalpojumu raksturojums    5
  Preču klasifikācija    5
  Produktu kvalitāte    6
  TIRGUS ANALĪZE    7
  Tirgus vispārējs raksturojums    7
  Tirgus rādītāji    7
  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    7
  KONKURENCE    8
  Lielie tirdzniecības uzņēmumi    8
  Mazie tirdzniecības uzņēmumi    9
  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    10
  Uzņēmuma cenu politika    10
  Cenu veidošanas raksturlielumi    10
  Noieta veicināšanas pasākumi    11
  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS JEB RAŽOŠANAS PLĀNS    12
  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    12
  Uzņēmumā izmantojamie resursi    12
  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    12
  Sagādes procesa raksturojums    13
  UZŅĒMUMA VADĪBA    14
  Vadība    14
  Uzņēmumā nodarbinātās personas    15
  PROBLĒMAS UN RISKS    16
  Risks    16
  Problēmas    16
  FINANSU INFORMĀCIJA (NAUDAS PLŪSMAS GRAFIKS)    18
  Uzņēmuma naudas plūsma    18
  Nodokļi    18
  PIELIKUMS    19
Darba fragmentsAizvērt

2. Problēmas
2.1 Konkurentu skaita pieaugums
Turpinoties attīstīties datortehnoloģijām Latvijā, un to ieviešanai, novedīs pie strauju konkurentu pieaugumu. Tomēr uzskatāmi, ka veidojoties mazajiem konkurentiem, viņiem būs jāpielāgojas lielo uzņēmumu cenām. Un uzskatāmi, ka pircēji dod priekšroku jau pazīstamām un kvalitatīvām firmām, nevis uzticas tikko jaunizveidotām un mazpazīstamām firmām. Tāpēc konkurentu pieaugums nevarētu ietekmēt uzņēmuma noteiktās cenas.
2.2 Zaudējumi
Jebkurš uzņēmums, var saskarties ar zaudējumiem, kuri rodas ražošanas procesā. Lielākie zaudējumi var rasties kādas nelaimes, stihijas gadījuma, ja tiek bojāts uzņēmuma īpašums. Tādēļ lai izsargātos no dažādiem negadījumiem uzņēmums veic dažādus drošības pasākumus, kā arī uzņēmums tiek apdrošināts pret dažādām nelaimēm.
Pie zaudējumiem var arī uzskatīt arī darba inventāra sabojāšanos, tādējādi netiek saražots noteiktais preču daudzums, un uzņēmums nespēs pietiekamā daudzumā apgādāt klientus, kas novedīs gan pie materiāliem, un morāliem zaudējumiem.
2.3 Īpašnieku aiziešana no uzņēmuma
Īpašniekam aizejot no uzņēmuma, tas būtiski ietekmē uzņēmuma darbību, jo, kamēr netiek atrasts jauns vadītājs, tikmēr uzņēmums nevar funkcionēt. Uzņēmums nevar izmaksāt algas, iepirkt kāda veida materiālus, jo ir vajadzīgs īpašnieka paraksts. Tātad uzņēmuma darbība apstājas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Datori War”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/780967

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties