Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
1,27 (17%)
Cena ar atlaidi*:
6,22
Pirkt
Identifikators:984496
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    4
1.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    5
1.4.  Uzņēmuma īpašuma tiesību raksturojums    6
2.  TIRGUS ANALĪZE    7
2.1.  Tirgus apstākļi    7
2.1.1.  Ģeogrāfiskie faktori    7
2.1.2.  Demogrāfiskie faktori    7
2.1.3.  Sociālekonomiskie faktori    7
2.1.4.  Psihogrāfiskie faktori    7
2.1.5.  Tirgus ietilpība    10
2.2.  Piedāvājuma apstākļi (Konkurentu analīze)    10
3.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    12
3.1.  Tirgus izpēte, anketēšana, diversifikācija    12
3.2.  Uzņēmuma mērķi    12
3.2.1.  Uzņēmuma vēsture    12
3.2.1.  Misija    12
3.2.2.  Stratēģiskie mērķi    12
3.2.3.  Taktiskie mērķi    13
3.2.4.  Operatīvie mērķi    13
4.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS    14
4.1.  Materiālais potenciāls    14
4.1.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    14
4.1.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
4.1.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    16
4.1.4.  Telpu un sagādes procesa raksturojums    17
4.2.  Cilvēku potenciāls    17
4.2.1.  Administratīvais potenciāls    17
4.2.2.  Darbinieku potenciāls    18
4.3.  Finanšu potenciāls    19
5.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS (MIX)    19
5.1.  Produkts    19
5.1.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    19
5.1.2.  Produktu sortiments un to raksturojums    20
5.1.3.  Produkta kvalitāte    21
5.1.4.  Preces dzīves cikls    22
5.2.  Cena    24
5.3.  Vieta / Sadale    27
5.3.1.  Piegādātāji    27
5.3.2.  Starpnieki    27
5.3.3.  Klienti    28
5.4.  Produkta virzīšana tirgū / Reklāma    28
5.4.1.  Reklāma    28
5.4.2.  Noieta veicināšanas pasākumi    29
5.4.3.  Sabiedriskā tēla veidošana    29
6.  RISKS UN TĀ VADĪŠANA    30
7.  FINANŠU INFORMĀCIJA    32
8.  UZŅĒMUMA VIETA TIRGŪ, SVID ANALĪZE    41
8.1.  SVID analīze    41
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    42
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    43
  GRAFISKĀ DAĻA    50
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāns ir viens no svarīgākajiem dokumentiem uzņēmējdarbības uzsākšanā. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” reģistrēta Latvijas Republikas Ventspils pilsētas reģionālās nodaļas Komercreģistrā 2009. gada 02. janvārī. SIA „V-aptieka” ir jaundibināms uzņēmums. Biznesa plāns iepazīstina ar SIA „V-aptieka” dibināšanas un pastāvēšanas principiem. Biznesa plānā ir aprakstīti visi darījumi, nosacījumi un stratēģija. Saskaņā ar šo dokumentu SIA „V-aptieka” pieder vienai fiziskai personai.
SIA „V-aptieka” tiek dibināta ar nolūku veikt uzņēmējdarbību veselības aizsardzības un sociālās aprūpes sfērā, piedalīties iedzīvotāju veselības aprūpē, nodrošināt ikvienu ar nepieciešamo viņam farmaceitisko izstrādājumu, konsultēt katru cilvēku, kuram būs vajadzīga atbilde uz jautājumu, kas saistīts ar noteiktām kāda preparāta vai slimības īpašībām, veikt kvalitatīvu zāļu testēšanu. SIA „V-aptieka” galvenais darbības virziens ir aptiekas izveidošana, kura nodrošinās plaša sortimenta medikamentu iegādes iespējas Ventspils pilsētas iedzīvotājiem.
SIA „V-aptieka” juridiskā un arī faktiskā adrese ir Kuldīgas iela 30, LV-3601, Ventspils, Latvija. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 23 000 LVL, kas ir sadalīts 23 daļās ar nominālvērtību 1 000 LVL. Uzņēmējdarbības uzsākšanas datums ir 02.01.2009. SIA „V-aptieka” piesaistītais kapitāls ir 3 000 LVL īstermiņa kredīts. Uzņēmējdarbības uzsākšanai ir saņemta licence uz 5 gadiem. SIA „V-aptieka” piesaistīs savus klientus ar aptiekas interjeru, plašu medikamentu izvēli, atlaižu sistēmām un laipnu apkalpošanu. Uzņēmumam nepieder nekādas ēkas, būves, zemes gabali. Uzņēmējdarbība tiek veiktā nomātajās telpās. Uzņēmumā strādās 6 cilvēki, kuri būs gan no pilsētas, gan vietējie iedzīvotāji.
SIA „V-aptieka” galvenie konkurenti ir aptiekas, kas darbojas Ventspils pilsētā. Konkurence starp patreizējām aptiekām notiek par kvalitāti, reklāmu, dizainu un medikamentu cenām. Pašreiz Ventspilī darbojas 7 aptiekas. Biznesa plānā jaunizveidotais uzņēmums analizē uzņēmuma darbību, ņemot vērā iedzīvotāju skaitu, pirktspēju un konkurenci, neaizmirstot par cenu politiku un reklāmu.
Lai SIA „V-aptieka” būtu peļņu nesošs uzņēmums, izstrādāti aptiekas darbības mērķi, plānots izgatavot zāles pēc receptēm.
Veicot finansiālo pārskatu, SIA „V-aptieka” plāno darboties bez zaudējumiem.


1. UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
Uzņēmuma juridiskais statuss – sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
Uzņēmuma pilns nosaukums - sabiedrība ar ierobežotu atbildību „V-aptieka” (turpmāk tekstā sabiedrība).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,03 €
Materiālu komplekts Nr. 1124895
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "V-aptieka" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/984496

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties