Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:677140
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ziņas par uzņēmumu    3
2.  Ievads    3
3.  Īss biznesa plāna apraksts    4
4.  Nozare, uzņēmums, tā produkcija un pakalpojumi    5
5.  Tirgus izpēte    6
6.  Mārketinga plāns    10
7.  Vadītāju komanda    11
8.  Plāna izpildes grafiks    11
9.  Finansu plāns    12
10.  Nepieciešamais ieguldījumu apjoms    13
Darba fragmentsAizvērt

1.Ievads - Mūzikas industrija Latvijā
Mūzikas industrija ir uzņēmējdarbību kopums, kas attīstīto valstu ekonomikā ieņem nozīmīgu vietu. Ar katru gadu attīstīto valstu saražoto preču kopējā bilance uzrāda tendenci pieaugt uz intelektuālo produktu mūzikas produktu pieauguma rēķina, samazinot tā saukto cieto produktu ražošanas un patērēšanas daļu pagājušā gadā ASV kopējie ieņēmumi no intelektuālā produkta eksporta pārsniedza ieņēmumu no cieto produktu eksporta.
Mūsu mazā valsts ar nelielu iedzīvotāju skaitu nevar izveidot savu nacionālo mūzikas industriju, kā tas ir iespējams lielās valstīs, piemēram, kā Krievijā, Ķīnā, Indijā, u.c. – valstīm ar lielu iedzīvotāju skaitu un no attīstītām rietumvalstīm atšķirīgu mentalitāti. Latvijai nav cita ceļa, kā iekļauties Eiropas mūzikas industrijas apritē un ievērot “spēles noteikumus”, kādi pieņemti šajās valstīs:
respektēt parakstītās starpvalstu vienošanās;
pildīt pašu Valstī pieņemtos likumus;
nodrošināt atlīdzības iekasēšanu un pārdali par intelektuālo produktu lietošanu;
radīt savus konkurētspējīgus produktus, piedāvājot tos starptautiskajā tirgū.
Atlīdzība par intelektuālo produktu izmantošanu ir mūzikas industrijas, kā arī citu uz intelektuālo produktu balstītu uzņēmējdarbību galvenais ienākumu avots, tirgus regulācijas instruments un attīstības virzītājspēks.
Kā jau daudzkārt atgādinājuši ES komisijas eksperti, Latvija nevarēs iestāties šajā organizācijā, nesakārtojot intelektuālo produktu tirgu, tai skaitā arī mūzikas produktu tirgu, un tā regulatorus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties