Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,36 (16%)
Cena ar atlaidi*:
7,13
Pirkt
Identifikators:734571
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums   
2.  Tirgus situācija nozarē un uzņēmuma attīstības iespējas   
2.1.  Biznesa idejas   
2.1.1.  Biznesa plāna balsta koncepcijas(cenu samazināšana), inovācijas elementi un diversifikācija   
2.1.2.  Pieprasījuma un nozares raksturojums ( Nozares attīstības tendences un dalībnieki)   
2.1.3.  Radošās koncepcijas izklāsts jeb produkta filozofija(sapnis, doma, misija, vīzija)   
2.2.  Biznesa finansiālā un stratēģiskā analīze   
3.  Plānotā uzņēmējdarbība   
3.1.  Plānotās uzņēmējdarbības apraksts (pamatinformācija (nosaukums, adrese(juridiskā), atrašanās vieta, dibināšanas datums, komersanta forma, vadītāja kompetence(izglītība + pieredze))   
3.2.  Īsa uzņēmuma vēsture ( dibināšanas apstākļi, īss galveno sasniegumu un nozīmīgāko notikumu kopsavilkums)   
3.3.  Pakalpojuma raksturojums – ( labās īpašības, kādas tehnoloģijas lieto, pakalpojuma sniegšanā kādas izejvielas(daudzums un cena)   
3.4.  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi (SWOT)   
4.  Tirgus un konkurences raksturojums   
4.1.  Tirgus raksturojums, tirgus lielums, pieauguma tempi, patērētāju vajadzības, ražošanas sezonalitāte un cikliskums   
4.2.  konkurentu tabula   
5.  Mārketinga stratēģija   
5.1.  Iekšējās un ārējās vides raksturojums   
5.2.  Līgumi ar pasūtītājiem un piegādātājiem   
5.3.  Bostonas matrica   
5.4.  Stratēģijas realizācijas plāns   
5.4.1.  Cenu noteikšanas stratēģija   
5.4.2.  Plānotais segments   
5.4.3.  Piedāvāto preču vai pakalpojumu dažādošana   
5.4.4.  Reklāma   
6.  Īpašnieki, vadība un uzņēmuma organizatoriskā struktūra   
6.1.  Kam pieder?   
6.2.  Vadība un galvenie speciālisti   
6.3.  Darbaspēks (skaits un kvalifikācija)   
6.4.  Tarifikācija   
6.5.  Algu maksājumu saraksts   
7.  Ražošanas operācijas process   
7.1.  Produkcijas raksturojums   
7.2.  Ražošanas procesa apraksts   
7.3.  Piedāvājuma cenas kalkulācija   
7.4.  Īpašums, ēkas, iekārtas (nolietojuma aprēķins)   
7.5.  Vides drošība   
7.6.  Darba drošība   
  darba aizsardzības sistēmas veidošana   
  darba aizsardzības sistēmas darbība   
7.7.  Kvalitātes vadība   
  cēloņu   
8.  Riska faktori   
9.  Finansu analīze   
9.1.  Kredīta atmaksas grafiks, NPV, IRR   
9.2.  Kredīta izmantošanas plāns   
9.3.  Naudas plūsma (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins (2005., 2006., 2007.gadam)   
9.5.  Aktīvu – pasīvu attiecība (sākums, 2005., 2006.)   
Darba fragmentsAizvērt

1. Biznesa plāna kopsavilkums

SIA “Madonas Ceļu būves SIA” atrodas Madonā, Rīgas ielā 6. struktūrvienība tiks dibināta 2005.gada janvārī. Struktūrvienība tiek dibināta, lai iekarotu lielāku tirgus daļu Madonas pilsētā, kā arī, lai apmierinātu klientu pieprasījumu pēc plaša veikala un kvalitatīvas produkcijas. Uzņēmuma struktūrvienības darbība ir pakalpojuma sniegšana.
Uzņēmuma vadībā ir pietiekami kompetents un enerģisks vadītājs. Viņš ir beidzis Latvijas lauksaimniecības universitāti – Uzņēmējdarbības fakultāti.
Struktūrvienības biznesa plāns izveidots ilgtermiņa naudas aizņēmuma 10000 Ls ņemšanas, galvošanas un kredīta atdošanas iespēju pierādīšanai, kā arī, lai struktūrvienība daļēji varētu prognozēt savus ienākumus un darbības virzienus šajā un nākamajos gados. Tas novērsīs trūkumus un kļūmju rašanos, kā arī palīdzēs plānot darbības principus, laika un vietas pasūtījuma norisei.
Struktūrvienības pakalpojuma filozofija – pārdot pašapziņu vīriešiem un sapņus sievietēm, jo elegance pašapziņā un eleganti sapņi rada personību.
Lai izpildītu biznesa plāna mērķus ir nepieciešama veikt sekojošus uzdevumus:
1.noskaidrot un pamatot vai prognozētā cena ir sabalansēta ar pieprasījumu;
2.saskaņot Bostonas matricas un naudas plūsmas savstarpējās sakritības;
3.ietvert naudas plūsmā UIN par iepriekšējo periodu;
4.pamatot aktīva/pasīva attiecībām nesadalīto peļņu;
5.saskaņot nesadalīto peļņu ar ilgtermiņa mērķiem;
6.raksturot bruto seguma, kā arī prognozētos ieņēmumus ar naudas plūsmas sākuma periodu;
7.analizēt NPV prognozēto peļņas attiecību pret naudas plūsmā parādīto atlikumu gada beigās:
1. gadam ±25
2. gadam ≥
3. gadam ≥…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1128602
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns apģērbu veikalam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/734571

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties