Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:667863
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa vēsture    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Produkti un to priekšrocības    4
1.3.  Uzņēmuma pieredze vietējā un ārzemju tirgos    6
1.4.  Starptautiskā pieredze    6
1.5.  Konkurence vietējā tirgū    7
2.  Tirgus izpēte    8
2.1.  Eksporta mērķa valstis    8
2.2.  Tirgus stāvoklis Francijā    9
2.3.  Konkurence    9
2.4.  Barjeras, iekļūšanas iespējas Francijas tirgū    10
2.5.  Potenciālie partneri    12
3.  Mārketings    13
4.  Juridiskie jautājumi    14
4.1.  Eksporta un importa likumdošana    14
4.2.  INCOTERMS    14
5.  Personāla stratēģija    17
6.  Finanšu jautājumi    19
7.  Īstenošanas grafiks    20
  Kopsavilkums    22
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Veidojot eksporta plānu Francijas tirgus apgūšanai tiek prognozēta tā veiksmīga apgūšana un iekļaušanās konkrētajā tirgū viena gada laikā. Nepieciešamās darbības pareizai un daudzsološai tā realizēšanai aprakstītas detalizēti un pakāpeniski katrā no darba nodaļām.
Papildus izmaksas, kuras var rasties uzņēmumam ir saistītas ar jauna darbinieka jeb aģenta piesaisti un nosūtīšanu darbam uz Franciju, kā arī izmaksas, kas saistītas ar mājaslapas papildināšanu, korekciju, tulkošanu, izstāžu apmeklēšanu un piedalīšanos tajās Francijā. Gadījumā, ja uzņēmējs nolēmis realizēt pēcapkalpošanas procesus un mājaslapas statistisko nepārtraukto analīzi, tad jārēķinās ar papildus izmaksām, kas nepieciešamas konkrētu, iepriekš darbā uzskaitītu, darbību veikšanai. Statistiskās analīzes nodrošināšana galvenokārt ir laikietilpīgs process, kuru vēlams uzticēt jau esošam darbiniekam vai arī nodrošināt jauna darbinieka esamību, kas spētu organizēt, plānot un realizēt vēlamos mārketinga procesus un analīzes veikšanu. Izmaksu apjoma skaidra iepriekšēja paredzamība nav iespējama, jo tās iespējams noskaidrot konkrēto plānu realizācijas procesā, kad veikta saziņa ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras speciālistu, kas spēj sniegt konsultācijas par konkrēta speciālista iekļaušanu Francijas tirgū. Tulkošanas biroji nosaka savu pakalpojumu izmaksas pēc konkrēta piedāvājuma pieprasījuma un darāmā darba apjoma un sarežģītības izvērtēšanas.
Juridiskajos jautājumos jaunā tirgus apgūšana neiekļauj sevī sarežģītas un izmaksu ziņā neizdevīgas tirgus apgūšanas barjeras, kas traucētu un būtiski ietekmētu eksporta realizāciju un rentabilitāti.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties