Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,42 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,57
Pirkt
Identifikators:878010
Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļas    4
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
2.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.3.  Sniegtais pakalpojums/ražotā prece, darbības sfēra    4
2.4.  SVID analīze    4
3.  Produkta vai pakalpojuma raksturojums, tā ražošana/sniegšana    6
3.1.  SIA LABEL nodrošinās šādus pakalpojumus    6
3.2.  SIA LABEL sākotnēji plānoto jauno produktu ieviešana    6
3.3.  SIA LABEL sadarbības partneri    6
3.4.  SIA LABEL pakalpojumu un cenas    6
4.  Tirgus analīze    9
4.1.  Mērķa tirgus    9
4.2.  Tirgus potenciāls    9
4.3.  PEST Analīze uzņēmumam SIA LABEL    10
4.3.1.  Politisko faktoru ietekme    10
4.3.2.  Ekonomiskie faktori    10
4.3.3.  Sociālie faktori    11
4.3.4.  Tehnoloģiskie faktori    11
5.  Mārketinga stratēģija    12
6.  Uzņēmuma funkcionēšana    13
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
8.  Risks un problēmas    15
Darba fragmentsAizvērt

„Label” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību , kuras darbības veids ir datortehnikas pakalpojumu un servisa sniegšana. Izvēlētais darbības veids ir perspektīvs, jo Liepājā un Liepājas rajonā ir daudz mazo un vidējo uzņēmumu, kas varētu izmantot pakalpojumus. Uzņēmuma atrašanās vieta tuvu Liepājas pilsētas centram ir izdevīga, kaut arī konkurentu skaits ir pietiekoši liels.
Uzņēmuma vadībai un darbiniekiem ir atbilstoša informāciju tehnoloģiju izglītība un pieredze šajā jomā, kas palīdzēs novērst dažādu sistēmu kļūdas un problēmas.
„SIA LABEL„ datortehnikas pakalpojumi un serviss īpaši neatšķiras no konkurentu pakalpojumiem, tomēr izpildes laiks būs pēc iespējas mazāks, kvalitāte augsta un elastīga pieeja klienta vēlmēm.
Uzņēmums nodarbosies ar jaunu produktu ieviešanu un distributēšanu, kas vēl līdz šim nav lietoti, Baltijas tirgū.
Domājams, ka potenciālo klientu skaits kaut lēni, tomēr pieaugs, kas liecina par to , ka uzņēmums varēs attīstīties, vai arī sasniegt un noturēt plānoto optimālo klientu skaitu.
Nākotnē ir plānots paplašināt darbības virzienus un sfēras, ar vien piesaistot jaunus produktus, kā arī plānots izveidot dažādus veikalus, meklēt pēc iespējas vairāk tirgus ārpus Latvijas robežām, kas palīdzētu uzņēmumam vairāk paplašināties un realizēt augstākus mērķus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1134936
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Label" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/878010

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties