Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:652563
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  BIZNESA IDEJAS KOPSAVILKUMS    3
1.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    5
2.  UZŅĒMUMS UN TĀ DARBĪBAS JOMAS    6
3.  PRECES APRAKSTS    7
4.  TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE    9
4.1.  SĪKĀKA KONKURENTU ANALĪZE    10
5.  MĀRKETINGS    12
6.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    13
7.  DARBĪBAS PLĀNS    15
8.  SVID ANALĪZE    17
9.  RISKS, PROBLĒMAS, KĀ TĀS MAZINĀT    18
10.  FINANSĒŠANAS STRATĒĢIJA    19
11.  FINANSU INFORMĀCIJA    20
11.1.  IENĀKUMI    21
11.2.  IZDEVUMI    22
Darba fragmentsAizvērt

Stājoties Junior Achievement Latvia (JAL) uzņēmumu reģistrā, „Cheri” kļūs par Sabiedrību ar Ierobežotu Atbildību Skolēnu Mācību Firmu (SIA SMF).
Firmas nosaukums ir svešvalodā, taču tas ir labskanīgs un bieži dzirdēts vārds, tādēļ viegli atpazīstams. „Cheri” [šerī] tulkojumā no franču valodas nozīmē „ķirsītis”. Mūsu prece nav pirmās nepieciešamības prece, tā ir maza greznība, taču lieliski papildina cilvēka personības izpausmes iespējas – tā ir gluži kā ķirsītis putukrējumam. Tādā veidā mūsu prece tiek salīdzināta ar ķirsīti un, līdzarto, tas tika izvēlēts firmas nosaukumam.
Firma tiek veidota ar mērķi piedāvāt preci, kas Madonā ir grūti pieejama, un ir salīdzinoši dārgāka, iepriecināt pircējus ar pozitīvu un jautru informāciju (asprātīgiem zīmējumiem un atjautīgiem tekstiem), kas tiks izmantoti preces dizaina veidošanā. Dot iespēju pircējam mūsu preci izmantot gan kā stila elementu, gan kā informāciju nesošu elementu. Tādā veidā cilvēks var apmierināt A. Maslova vajadzību piramīdas 5. līmeni (pašapliecināšanās). Tiek plānots izmantot un popularizēt mūsu skolas tēlu, preces dizainā izmantojot MVĢ (Madonas Valsts ģimnāzijas) simboliku.
Tāpat arī, firma tiek veidota ar mērķi gūt priekšstatu par uzņēmējdarbības pamatiem, apgūt patērētāja psiholoģiju, dibināt jaunus kontaktus ar cilvēkiem, iemācīties darboties komandā, izkopt atbildības sajūtu, iemācīties plānot savu laiku, kā arī gūt zināmu peļņu. Pie kam, darbs ir radošs un interesants, tāpēc ir it īpaši piemērots mūsu firmas vadošajai komandai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Cheri"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/652563

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties