Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,84 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,65
Pirkt
Identifikators:607306
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    3
2.  Mārketinga stratēģija    5
2.1.  Mārketinga stratēģijas plānošana    5
2.2.  Mārketinga stratēģijas plānošana SIA „Akords”    9
3.  Kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze    10
3.1.  Situācijas analīze    10
3.1.1.  SIA „Akords” SWOT analīze    10
3.2.  Iekšējie resursi    11
3.2.2.  Ārējie resursi    14
3.3.  SIA „Akords” tendenču analīze    15
3.3.1.  Konkurences analīze    15
4.  Mārketinga un tirgus pētījumi    20
4.1.  Problēmu pētījumi    20
4.2.  Aptaujas    20
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu ekonomiskajā situācijā tirgū visu nosaka pieprasījums un piedāvājums. Galvenais ir klients un viņa vēlmes. Un šādā situācijā ir nepieciešams mārketinga teorijas ieviest dzīvē, jo tieši mārketings palīdz izzināt klientu vēlmes, izvēlēties pareizo tirgus darbības stratēģiju. Šobrīd mārketings ir kļuvis par neatņemamu uzņēmējdarbības sastāvdaļu. Lai mārketinga metodes veiksmīgi realizētos, ir jāzina un pareizi jāpielieto pētījumu metodes, ekonomiskās analīzes, statistiskās analīzes, statistikas datus par pētāmo sfēru.
Mārketings ir uzņēmuma funkciju un procesu kopums, kas rada, komunicē un piegādā vērtību klientiem un kas vada attiecības ar klientiem, sniedzot labumu uzņēmumam un visiem, kas ar to ir saistīts.
Mārketinga viena no pamatidejām ir saskaņot uzņēmuma iespējas un klienta vēlmes, lai sasniegtu abu pušu mērķus. Mārketingam ir liela loma komercdarbībā. Tā ir vadības funkcija, kura ir nopietni jāuzrauga un jāplāno.
Uzņēmuma mārketinga efektivitātes novērtēšanā ir svarīgi elementi:
Atpazīstamība (zīmola atpazīstamība tirgū);
Emocijas vai simpātijas (patērētāju attieksme pret zīmolu);
Jaunumi (jaunas aktivitātes tirgū);
Aktivizācija (tūlītēja pirkuma vai lietošanas veicināšana);
Lojalitāte (attiecību veidošana ar klientiem);
Pieredze (produktu lietošanas un iepazīšanas veicināšana);
Zīmols.
„SIA „Akords” mārketinga plāns” ir sagatavots ar mērķi izvirzīt SIA „Akords” par tirgus līderi Liepājā sabiedriskās ēdināšanas un izklaides jomā, kā arī veicināt uzņēmuma produkcijas noietu, attīstīt pārdošanas kanālus un maksimizēt uzņēmuma peļņu, izmantojot mārketinga instrumentus un tirgus analīzi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Akords" mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/607306

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties