Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,72 (15%)
Cena ar atlaidi*:
9,77
Pirkt
Identifikators:653584
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Annotation    3
  Kopsavilkums    4
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.2.  Uzņēmuma vēsture    9
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    9
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    10
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    11
2.1.  Uzņēmuma preču un/vai pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    11
  Vispārīgs kamentārs par nosacījumiem ūdenspīpju attīstībai    11
  Vispārīgs apraksts par kaljaniem(ūdenspīpem)    12
2.2.  Produkta sortiments    12
2.3.  Produkta kvalitāte    15
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie,estetiskie u.c. rādītāji    16
2.5.  Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesību u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzība    17
  Tabakas un tabakas izstrādājumu aprites noteikumi II. Atļauja uzņēmējdarbībai    17
  Pārtikas apmites likums    19
3. nodaļa.  Tirgus analīze    20
3.1.  Tirgus(nozares) vispārējais raksturojums    20
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    20
3.3.  Konkurentu analīze    20
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    22
4. nodaļa.  Mārketinga stratēģija    24
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    24
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    25
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    25
  Uzņēmuma tēla veidošana    27
5. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    28
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    28
5.2.  Uzņēmumā izmantojošie resursi    29
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozamie līdzekļi    29
  Apgrozāmie līdzekļi    30
6. nodaļa.  Uzņēmuma vadība    32
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    32
6.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    34
6.3.  Uzņēmumā nodarbinatības personāls    35
6.4.  Darbinieku atalgojums un motivācija    35
7. nodaļa.  Problēmas un risks    38
7.1.  Risks un tā veidi,problēmas un riska mazināšanas pasākumi    38
8. nodaļa.  Finanšu informācija    39
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    39
8.2.  Bilance    41
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    42
  Izmantotās literatūras saraksts    44
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāna mērķis ir precīzi formulēt jaundibināma uzņēmuma SIA “Kaljan-town” darbību, tās vājās un stipras puses, lai uzņēmuma darbība būtu veiksmīga un varētu attīstīties nākotnē.
SIA “Kaljan-town” atrodas Jelgavas pilsetā un ir dibināts no jauna, reģistrēts komercreģistrā 2006.gadā 6.oktobrī. Tās īpašnieki ir Tatjana Pažusa, Vladimirs Smirnovs un Agris Kalniņš. Īpašnieki ieguldījuši pamatkapitālu 3000 LVL apmerā. Uzņēmuma pamatdarbība ir kaljanu (ūdenspīpju) pakalpojumu sniegšana.SIA “Kaljan-town” piedava “kaut ko vieglu, kaut ko ātru, kaut ko jaunu un kaut ko saldu”-interesantu izklaides un atpūtas programmu austrumu stilā, brīnešķīgu laiku pavadīšanu un ūdenspīpju uzbaudīšanu, ka arī plašu tējas, alkohola, tabakas un ēdienu sortimentu.
SIA “Kaljan-town” tālakie mērķi ir iekarot Jelgavas tirgu un tuvakajos gados kļūt par tirgus līderi. Pirmajā darbības gadā ir ieplānota kaljan-bāra atveršana un darbības sakšana.Veicot tirgus analīzi Jelgavā tiek konstatēts, ka nav neviena uzņēmuma, kas piedavātu līdzīgus pakalpojumus. Ir gan ļoti liela netieša konkurence, kuri piedavā citus atpūšanas veidus, tau SIA “Kaljan-town” plāno izkonkurēt ar lielisko pakalpojuma ti un ieinteresēt vairāk pastavīgus klientus.
Liela uzmanība tiek pievērsta marketinga strateģijai, jot ā noteikti dos lieliskus rezultātus SIA “Kaljan-town” attīstībai. Reklāmas kampaņa paredz reklāmu vietēja televīzijā un avīzēs, ka arī internetā un pastā.
Uzņēmums SIA “Kaljan-town” atrodas Driksas iela 4, Jelgava, LV-3001. Šī vieta ir Jelgavas centrs, kur ikdienā ir daudz cilvēku. Kaljan-bārs atrodīsies tirdzniecības centrā „Pilsētas pasaža” otrajā stāvā,eka atbilst visien būvniecības, drošības un sanitāriem noteikumiem. Pamatlīdzekļi ir tehnoloģiskās iekartas, ūdenspīpes, mebeles. Apgrozāmie līdzekļi ir alkoholiskie dzērieni, tabaka. Izejvielas tiek piegadātas no starpniekiem, kas nodarbojas ar to piegādi Latvijā.
SIA “Kaljan-town” nodarbina 14 cilvēkus, kas strādā 2 maiņas no 9.00-16.00 un no 16.00-00.00. Personāls ir ar atbilstošu kvalifikāciju un darba pieredzi.
Pirmaja darbības gadā ir plānots strādāt ar peļņu, nakamājos gados to palielinot. Paņemto kredītu plānots atdot 7 gadu laikā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Kaljan-town"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/653584

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties