Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
0,93 (11%)
Cena ar atlaidi*:
7,56
Pirkt
Identifikators:591400
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS UN METODES PRODUKTA VIRZĪŠANAI TIRGŪ    4
1.1.  Uzņēmuma un produkta apraksts    4
1.2.  Virzīšanas būtība    4
1.3.  Reklāma    7
1.4.  Produktu realizācijas veicināšana    9
1.5.  Sabiedriskās saskares    10
1.6.  Personiskā apkalpošana    11
2.  TIRGUS SITĀCIJAS ANALĪZE    13
2.1  Tirgus pieprasījuma analīze    13
2.2  Konkurentu analīze    15
2.3.  Produkta dzīves cikls    17
3.  PRODUKTA X VIRZĪŠANA TIRGŪ    19
3.1.  Pircēju mērķgrupu noteikšana    19
3.2.  Virzīšanas pasākumu komplekss    20
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotā literatūra    25
Darba fragmentsAizvērt

Autora izvēlētā tēma ir „Produkta x virzīšana tirgū”. Šo tēmu autore izvēlējās, jo tēma skar gandrīz katru uzņēmumu, lai tas veiksmīgi realizētu savu produkciju un gūtu peļņu. Mūsdienās no produkta virzīšanas ir atkarīga produkta dzīvotspēja, kā arī veiksmīgs iznākums cīņā ar konkurentiem.
Darba mērķis ir izpētīt produkta virzīšanas metodes uzņēmumā X.
Lai sasniegtu mērķi ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. produkta virzīšanas pasākumu nozīme;
2. aprakstīt galvenās produktu virzīšanas metodes;
3. sniegt uzņēmuma darbības raksturojumu;
4. izpētīt produkta virzīšanas metodes uzņēmumā;
5. izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma pakalpojuma virzīšanas pasākumu uzlabošanai.
Katra uzņēmuma darbība un piedāvājuma klāsts ir atšķirīgs, tādēļ arī individuāli tiek aplūkotas metodes, kuras būtu vispiemērotākās efektīvai iedarbībai. To iespējams panākt ar komunikāciju plānošanu un produkta virzīšanas pasākumiem: reklāmu, pārdošanas veicināšanu, sabiedriskās saskares (netiešu pārdošanu) un personisku apkalpošanu (tiešu pārdošanu).
Kursa darbs ir iedalīts 3 galvenajās nodaļās, kas apskata metodes produkta virzīšanai, tirgus situācijas analīzi un praktiskos pētījumus par produkta x virzīšanu tirgū.
Patērētājam ir ļoti plašas iespējas izvēlēties labāko, lētāko, ātrāko utt. Atkarībā no vēlmēm un iespējām. Līdz ar to uzņēmuma veiksmīgai darbībai nepieciešama ļoti rūpīgi izveidota mārketinga stratēģija un virzīšana tajā ieņem vadošo lomu. Tā palīdzēs izveidot pareizo pieeju mērķauditorijas pircējiem, apsteigt konkurentus un nostiprināt savas pozīcijas tirgus nišā. Šāda precīzi konstruēta stratēģija spēs veikt savas funkcijas.
Autores pētīšanas objekts ir SIA X , kas nodarbojas gan savas produkcijas pārdošanu, gan ar pakalpojuma sniegšanu – sabiedriskā ēdināšana, izbraukumu banketu galdu klāšana.
Uzņēmums atrodas Liepājas rajonā, Aizputē. Aizpute ir Liepājas rajona pilsēta, kas atrodas tā Ziemeļaustrumu daļā, 176 km attālumā no Latvijas galvaspilsētas Rīgas un 51 km attālumā no Liepājas – rajona centra. Iedzīvotāju skaits ir ~ 5700.
Uzņēmums savu darbību sācis 2000.gadā. Kopš savas darbības uzsākšanas uzņēmums kļuvis viens no rajona vadošajiem un profesionālākajiem uzņēmumiem banketu galdu klāšanā. Plaša pieredze dažādas tematikas galdu klāšanai – kāzu, bēru, dzimšanas dienu, kā arī bērniem domātu galdu klāšana. Ir izveidojusies veiksmīga sadarbība ar vairākiem Kurzemes reģiona viesu namiem, kuri paši ar ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu nenodarbojas. Kā arī ar tāda mēroga iestādēm, kā Liepājas pilsētas centrālā slimnīca, kura savu svētku pasākumu galdu klāšanu nu jau vairākus gadus uztic SIA X. Tāda pati sadarbība ir ar vietēja mēroga uzņēmumiem – SIA „Aizputes ceļinieks”, Aizputes pilsētas dome.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/591400

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties