Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:874864
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  SVID analīze    6
3.  Konkurentu darbības analīze    8
4.  viesu mājas Gulbenes rajonā    8
5.  Preces virzīšana tirgū    11
5.1.  Reklāma    12
5.1.1.  Reklāmas plānošana    13
5.1.2.  Reklāmas mērķis un mērķa auditorija    15
5.1.3.  Reklāmas budžeta plānošana    15
5.1.4.  Reklāmas izmaksas    16
5.1.5.  Reklāmas līdzekļi    17
5.1.6.  reklāmas teksta veidošana un noformēšana    19
5.1.7.  Reklāmas mediju izvēle    21
5.2.  Pārdošanas veicināšana    22
5.2.1.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļi    23
5.2.2.  Pārdošanas veicināšanas izmaksas    24
6.  Praktiskais darbs    25
6.1.  Aptaujas izveidošana    25
6.2.  Aptaujas rezultāti    25
6.3.  Aptaujas secinājumi    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

Galvenais uzdevums šajā studiju priekšmetā ir veikt kursa darbu par izvēlēto tēmu. Esmu izvēlējies tēmu – Viesu mājas “X “ virzīšana tirgū.
Esmu izvēlējies šo uzņēmumu, jo tas ir jauns uzņēmums, kas turpina attīstīties un vietējā Gulbenes tirgū ir ienācis pavisam nesen. Lai tas varētu labāk un pilnvērtīgāk konkurēt, tam ir nepieciešami ne tikai pakalpojumi un preces, ko piedāvāt, bet arī jārada kopējais uzņēmuma tēls un reklāma. Galvenais šī darba uzdevums būs izstrādāt tādu darbu, ar kura palīdzību šis uzņēmums varētu virzīt savu reklāmu tirgū, jo pagaidām šis uzņēmums sevi nereklamē vai vismaz to nedara pagaidām. Tas gan izskaidrojams ar to, ka tas savu darbību uzsācis pavisam nesen.
Lai ikviens uzņēmums sasniegtu savu mērķi, nepieciešams pārdot preces vai pakalpojumus. Tas var notikt ar diviem paņēmieniem: vai nu gaida, kamēr pircējs atnāk pie Jums, vai arī neapmierināties ar pasīvu gaidīšanu savā “teritorijā”, pārkāpt tiešās uzņēmējdarbības ietvarus (uzņēmums, veikals, birojs) un atnākt pie pircēja pats.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties