Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,21 (17%)
Cena ar atlaidi*:
10,78
Pirkt
Identifikators:878519
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    2
  Anotācija    4
  Ievads    4
1.  Nākotnes ieceru pamatojums    5
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    5
1.2.  Piedāvātā pakalpojuma apraksts    9
1.3.  Ražošanas/piegādes apraksts    10
1.4.  Telpu izvēle    12
1.5.  Tirgus izpēte    13
1.6.  Konkurence, konkurējošie uzņēmumi    14
1.7.  SVID analīze    16
1.8.  Problēmas un riski    17
1.9.  Cenu stratēģija    18
2.  Finansiālā informācija    19
2.1.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    20
2.2.  Naudas plūsmas plāns    26
2.3.  Peļņas vai zaudējuma plāns    29
2.4.  Bilance    30
2.5.  Plānoto rezultātu novērtējums    33
  Nobeigums    35
  Izmantotās literatūras saraksts    36
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāna izstrādāšana bija nepieciešama, lai piedalītos izsludinātajā konkursā par kafejnīcas izveidi Ventspils pilsētas pašvaldības bezpeļņas uzņēmumam (turpmāk tekstā VPPBU) “Ventspils tirgus” piederošajās telpās. Tāpēc radās ideja par sava uzņēmuma dibināšanu un uzņēmējdarbības uzsākšanu.
Konkursa norises laiks bija noteikts pietiekami pieņemamā laika posmā, lai paspētu nodibināt jaunu uzņēmumu un izvirzītu galvenos darbības mērķus:
1) sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšana Ventspils pilsētas iedzīvotājiem, tūristiem, akcentējot, ka kafejnīcu apmeklēs dažādi iedzīvotāju slāņi un klienti ar dažādu vecuma amplitūdu;
2) kafejnīcas izveidošanu cieši saistīt ar kultūrvēsturisko vidi – Vecpilsētu, ietverot šajā pasākumā savdabīgu telpu interjeru;
3) aktīvi piedalīties dažādu aktivitāšu organizēšanā klientu piesaistei, kā arī saturīga viņu brīvā laika pavadīšanai, piedāvājot izklaides pakalpojumus;
4) savstarpēji vienoties un sadarboties ar VPPBU “Ventspils tirgus”, lai pēc iespējas īsākā laika posmā kafejnīca rentabli pildītu iepriekš minētās funkcijas.
Lai realizētu šos uzņēmējdarbības galvenos mērķus, nepieciešams:
veikt telpu kosmētisko remontu;
iegādāties galvenās tehnoloģiskās iekārtas;
sabalansēt telpu iekšējo plānojumu ar interjeru;
izvēlēties kvalificētus darbiniekus;
sagatavot detalizētu uzņēmuma darbības plānu, ietverot pakalpojuma sniegšanas būtiskākos principus.
Pēc mērķu izvirzīšanas svarīgi plānot finansējuma avotus, neizslēdzot variantu par projekta sagatavošanu un iesniegšanu (piemēram, SAPARD), bankas aizdevumu, personīgo līdzekļu ieguldījumu vai partneru līdzekļu ieguldījumu.
Uzņēmums IK META reģistrēsies kā individuālais komersants un tiks dibināts 2003.gada novembra mēnesī, plānojot uzsākt reālo darbību jau 2004.gada janvāra mēnesī. IK META īpašnieks - Inita Pormane neieguldīs nekādus krājumus vai personīgos naudas līdzekļus, bet izmantos bankas aizdevumu, ieķīlājot savu nekustamo īpašumu – dzīvojamo ēku ar tai piederošo zemes platību.
Individuālā komersanta uzņēmuma META „Biznesa plāns” 2004.gadam

Galvenie konkurenti uzņēmuma kā sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniedzējam ir dažas nelielas kafejnīcas Vecpilsētā, bet, veicot konkurentu darbības un piedāvājuma analīzi, IK META izveidotajai kafejnīcai „BURAS” nav pamatojuma satraukties par nopietnu konkurenci šajā sfērā.
Jau pirmajos uzņēmuma darbības mēnešos plānots veikt aktīvu reklāmas kampaņu, popularizējot ne tikai kafejnīcu „BURAS”, bet iepazīstinot sabiedrību ar IK META vārdu, jo papildus vēl tiks sniegti reklāmas un izklaides pakalpojumi. Šīs kampaņas galvenais mērķis ir piesaistīt jaunus klientus un atrast stabilu nišu pakalpojumu sniegšanas sfērā.
Uzņēmuma IK META izveidotajā objektā – kafejnīcā strādās 7 darbinieki, no kuriem 1 – vadītājs, 6 – tehniskais personāls.
Pēc finanšu aprēķiniem IK META viens no objektiem – kafejnīca „BURAS” var strādāt ar peļņu un tuvākajos gados attīstīties, jo biznesa plānā aplūkots variants ar minimālām izmaksām un vidējiem ieņēmumiem, 1.gadā neplānojot strauju ieņēmumu pieaugumu. Taču jau katru nākošo gadu varētu veidoties peļņa. Par to liecina aprēķini, ka gada beigās plānoti ieņēmumi - Ls 49 500 , bet izdevumi – Ls 48 113.
Nopietns darbs uzņēmējdarbībā jāveic 2004.gada I ceturksnī, koncentrējoties uz to, ka šajā periodā būs neliels klientu skaits kafejnīcas apmeklējumā. Radušos zaudējumus I ceturksnī jākompensē maksimāli jau nākošajos – II un III ceturkšņos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1113211
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kafejnīcas izveides biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/878519

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties