Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,43 (11%)
Cena ar atlaidi*:
11,56
Pirkt
Identifikators:541986
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Biznesa plāna titullapa    4
  Kopsavilkums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    6
2.1  Uzņēmuma vēsture    6
2.2  Uzņēmuma patreizēja darbība un stāvoklis    6
2.3  Uzņēmuma mērķi    8
3.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
3.1  Uzņēmuma vadības un personāla struktūra    12
3.2  Darbinieku pienākumi    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1  Tirgus vispārīgais raksturojums un izpēte    14
4.2  Tirgus un pircēji    15
4.3  Cenu politika    16
4.4  Realizācijas sistēma    17
4.5  Reklāma    18
4.6  Konkurence    19
4.7  Pakalpojumu sortiments    22
5.  Risks un problēmas    23
  Izmantotas literatūras saraksts    25
  Finansu informācija    26
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma industrija pasaulē ir Nr.1 un paredzams, ka tā savu vietu saglabās vismaz līdz 2005. gadam. Tādās valstis kā ASV, Vācijā, Lielbritānijā, Japānā daudz naudas tērē tūrisma attīstībai. Latvija, tāpat kā visā pasaulē, arvien populārāks kļūst tūrisms, ar katru gadu paveras lielākas iespējas atpūsties. Pēdējos gados Latvijā audzis tūrisma uzņēmumu skaits ( viesnīcas, mājas, restorāni, kafejnīcas, ceļojuma biroji, kazino u.t.t.) Arī audzis tūrisma informāciju centru skaits.
Tūrisms sniedz attīstības un peļņas iespējas lauku pagastos, rada jaunas darba vietas un kaut nedaudz samazina bezdarbu. Tūrisms vistiešākajā veidā ietekmē nodarbinātību un apgrozījumu tajās sfērās, kas apkalpo tūrisma nozari – transports, ēdināšana, kultūras un izklaides jomā.
Liela nozīmē ir lauku tūrismam. Latvija ir daudz skaistas vietas, kurus ir nepieciešami attīstīt, piedāvājot pakalpojumus tūristiem. Kā liecina Lauku ceļotāja dati, lielākais skaits atpūtas vietu ir Vidzemē – 166, Kurzemē to ir 86, Latgalē – 42, bet Zemgalē – 35.
Pēdējā laika Rēzeknē arī var redzēt tūristus no dažādam citām valstīm, cilvēki brauc mācīties, atpūsties, veikt darījumus u.t.t. Līdz ar to Latvija kļūs arvien populārāka visa pasaulē, tāpēc jāattīsta arvien vairāk un vairāk tūrisma uzņēmumu. Būtisks tūrisma attīstības priekšnoteikums ir labi attīstīta infrastruktūra, kas pagaidām Latvijā ir nepietiekama, it īpaši lauku rajonos vēl ir daudz zemas kvalitātes ceļu, kā arī pagastos un lauku apvidos gandrīz nav telekomunikācijas pakalpojumu. Visu to ir jāuzlabo, lai cilvēki varētu lieliski atpūsties mūsu valsī.
Manā kursa darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu lauku mājiņai “Elīja”. Uzņēmums “Elīja” sniegs pakalpojumus tūristiem un veicinās tūrisma attīstību Rēzeknes rajonā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „IU lauku māja "Elija"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/541986

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties