Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:603037
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma misija    5
1.3.  Uzņēmuma mērķi    5
2.  Pakalpojumu un preču raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    6
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    6
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    7
2.4.  Pakalpojumu dzīves cikls    7
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    9
3.2.  Konkurentu analīze    10
4.  Mārketinga stratēģija    12
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    12
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    13
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    13
4.3.1.  Reklāma    13
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošanos    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    15
5.1.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    15
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    15
6.  Uzņēmuma vadība    17
6.1.  Uzņēmuma vadība organizācijas struktūra    17
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātās personas    17
7.  Problēmas un risks    18
7.1.  Uzņēmējdarbības riska jēdziens    18
7.2.  Risks, tā veidi un problēmas    19
  Izmantotas literatūras saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Biznesa plāna izstrādāšanas mērķis bija noskaidrot vai ir iespējams turpināt uzņēmējdarbību Strenčos skaistumkopšanas pakalpojumu nozarē. Savācot nepieciešamo informāciju par konkrēto nozares attīstību Strenčos, nācām pie secinājuma, ka mūsu uzņēmums varēs pastāvēt, ja mēs pratīsim ar kaut ko atšķirties mūsu konkurentu vidū - ja mūsu uzņēmumā strādās profesionāli, ja cenas būtu salīdzinoši lētākas (būtu atlaides).
Biznesa plāna ir dažādas sadaļas, kurās ir apskatīti jautājumi, kas saistīti ar biznesa veikšanu. Tika veikta arī tirgus analīze, kurā tika noskaidroti, piemēram, uzņēmuma mērķa tirgus, konkurenti. Uzņēmumam tika noteikta arī mārketinga stratēģija, kurā ietilpa pakalpojumu cenas, reklāmas stratēģija, realizācijas kanāls. Tika apzināta uzņēmuma funkcionēšana, kurā ietilpa uzņēmuma izvietojuma apraksts, telpu un iekārtu apraksts.
Uzsākot uzņēmējdarbību, jebkuram uzņēmējam ir jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būtu vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamajiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas u.c.
Individuālais komersants (uzņēmums) ir pati vecākā, vienkāršākā un viena no izplatītākajām komercdarbības struktūrām. Individuālais komersants ir sava uzņēmuma organizētājs, vadītājs un īpašnieks vienā personā un viņam ir pilnīgas tiesības uz visiem komercdarbības ienākumiem, kā arī iespēja vienpersoniski pieņemt lēmumus.
Individuālais komersants ir tiesību subjekts, kas izveidots 1 fiziskas personas īpašuma organizēšanai, lai veiktu komercdarbību ar mērķi gūt peļņu. Individuālais komersants, izmantojot savu firmu, var slēgt darījumus, kas saistīti ar komercdarbību, kā arī var būt prasītājs un atbildētājs tiesā.
Individuālajam komersantam (uzņēmumam) ir pilna atbildība, tas ir - par savām saistībām viņš atbild ar visu savu mantu, tai skaitā ar savu personisko īpašumu.
Individuālie uzņēmumi parasti ir mazi uzņēmumi, kas darbojas tirdzniecības un pakalpojumu sfērā, kur nav nepieciešami lieli kapitālieguldījumi.
IK „ZAIGA” izveidots, lai piedāvātu klientiem plaša spektra kvalitatīvus skaistumkopšanas pakalpojumus, izmantojot patērētājiem pazīstamus kosmētiskus līdzekļus, tehnoloģijas un metodes.
Mūsu uzņēmums pievilina apmeklētājus ne tikai ar saviem pakalpojumiem, bet arī ar omulīgu atmosfēru un laipnu kvalitatīvu apkalpošanu.
IK „ZAIGA” pamatdarbība ir vērsta uz skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu un raksturojas ar izteiktu sezonalitāti. Mūsu uzņēmums saviem klientiem piedāvā friziera, manikīra, pedikīra un solārija pakalpojumus.
IK „ZAIGA” ir dibināts ar mērķī sniegt jebkuram klientam tieši viņam visvēlamākos skaistumkopšanas pakalpojumus, kas spētu apmierināt viņa vajadzības un vēlmes.
Uzņēmums savu cenu stratēģiju orientē uz izmaksu segšanu, bet tās tiek pielīdzinātas konkurentu cenai.
Uzņēmuma sniegta kvalitāte ir atkarīga no to pasniegšanas veida, tāpēc IK „ZAIGA” strādā kompetenti un zinoši darbinieki, kuriem tiek piedāvātas karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas .
Tā kā IK „ZAIGA” darbojas pakalpojumu sniegšanas jomā tā sava darbībā izmanto tiešās sadales kanālu, pakalpojumus saviem klientiem mēs piedāvājam bez starpnieku palīdzības.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „IK "Zaiga" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/603037

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties