Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:919057
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ārējās vides analīze    4
  Iekšējās vides analīze (SVID)    5
  Organizācijas vīzija    5
  Organizācijas problēmas un mērķi    6
  Organizācijas problēmas un mērķi    6
  Uzdevumu izpildes laika plānojums    8
  Plānotie programmas rezultāti    10
  Programmas rezultātu sasniegšanas rādītāji    10
  Nepieciešamais finansējums    10
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Programmas rezultātu sasniegšanas rādītāji
Programmas politikas rezultatīvie rādītāji:
1. Iesaistīto jauniešu skaits kultūras procesos attiecībā pret iepriekšējo gadu.
2. Kultūras pasākumu apmeklētāju skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.
3. Tiešsaistes apmeklētāju skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.
4. Cilvēkresursu kvalitātes pieaugums: apmācības kursu pabeigušo skaits attiecībā pret iepriekšējo gadu.

Programmas darbības rezultatīvie rādītāji:
1. IMC sadarbībā ar mācību centriem izstrādāto un īstenoto izglītības programmu skaits kultūras jomā darbojošos profesionalitātes paaugstināšanai.

Nepieciešamais finansējums
Vislielākās finanses organizācijai ir nepieciešamas telpu īrei, jo lai realizētu mūsu projektus ir nepieciešamas lielas platības. Šo problēmu varētu risināt sadarbojoties ar pašvaldību, kas būtu ieinteresēta mūsu projektā, jo tādejādi jaunieši būtu nodarbināti un neatrastos uz ielas, kā arī Rīgā būtu par vienu sakoptu vietu vairāk. Uz šī pamata pašvaldība ar mums slēgtu nomas līgumu ar pazeminātām nomas maksām.
Pasākumu finansēšanai mēs piesaistītu sponsorus, kuri būtu ieinteresēti sadarboties, jo viņiem tiktu piedāvāta unikāla reklāma savai produkcijai. Par reklāmas izmaksām organizācija meklētu informatīvos atbalstītājus, kas savos interneta portālos izvietotu informāciju par mūsu pasākumiem.
Finansējums mākslinieku un speciālistu atalgojumam tiktu iegūts no ienākumiem par realizētajiem pasākumiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1311762
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Ielu mākslu centra" stratēģiskais plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/919057

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties