Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:666381
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Uzņēmuma darbība, vadība un nodarbinātās personas    5
3.1.  Remonta izmaksas un sākuma inventārs    5
3.2.  Nepieciešamie produkti un instrumenti    8
3.3.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
4.  Tirgzinības (mārketinga) plāns    11
4.1.  Tirgus analīze    11
4.2.  Mārketinga stratēģija    12
5.  Risks un problēmas    14
6.  Finanšu aprēķini    16
Darba fragmentsAizvērt

1.Biznesa plāna kopsavilkums
Biznesa plāna mērķis ir nodibināt jaunu, rentablu un mūsdienīgu skaistumkopšanas salonu Rīgas centrā, lai tas kļūtu par labāko pakalpojumu sniedzēju tuvākajā apkārtnē un nestu uzņēmuma īpašniecei peļņu. Salons nodarbosies ar plaša profila skaistumkopšanu, piedāvājot friziera, manikīra – pedikīra hennas tetovējumu pakalpojumus. Kā arī nākotnē tiks piedāvāti kosmetaloga, solārija, vaksācijas pakalpojumi. Uzņēmējdarbības forma būs individuālais komersants ’’izaBella’’. Salonā strādās profesionāli meistari atbilstošajā kvalifikācijā ar daudzu gadu pieredzi un vairākiem sertifikātiem attiecīgajā jomā.
Biznesa uzsākšanas laikā strādās 4 darbinieces – vadītāja (manikīre-pedikīre, hennas tetovējumu māksliniece), administratore, friziere, manikīre-pedikīre. Attiecīgi pēc klientu daudzuma un vēlmēm, tiks pieņemtas darbā atbildīgās par kosmetaloga, solārija un vaksācijas pakalpojumiem.
Meistares strādās kā pašnodarbinātas personas un no savas darba peļņas maksās salona īpašniecei 49%, kurā būs ieskaitīti arī palīgmateriāli. Darbiniecēm par salona īri nebūs jāmaksā, to segs salona īpašniece no iegūtās 49% darbinieku peļņas.
Šajā sfērā nevar paredzēt peļņu un darba apjomu, jo viss ir atkarīgs no klientu daudzuma un vēlmēm salonā. Klienti tiks piesaistīti ar dažādām pakalpojumu iespējām salonā, kā arī ar pieņemamām un salīdzinoši mazākām cenām kā citos skaistumkopšanas salonos. Uzņēmums sevi reklamēs sociālajos tīklos, kur visvairāk un ātrāk var piesaistīt jaunus klientus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties