Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,04 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,45
Pirkt
Identifikators:250031
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    4
  Tirgus analīze    5
  Tirgus pieprasījums    5
  Tirgus piedāvājums    5
3.  Mārketinga stratēģija    8
3.1.  Produkta dzīves cikls    8
3.2.  SVID analīze    9
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns    10
4.1.  Materiālais potenciāls    10
4.2.  Uzņēmuma vadība    10
4.3.  Uzņēmuma personāls    11
5.  Mārketinga pasākumu komplekss    11
5.2.  Cenas raksturojums    12
5.3.  Vietas raksturojums    12
5.4.  Produkta virzīšana tirgū    12
6.  Riska vadīšana    13
7.  Finanšu informācija    13
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Visticamākais, ka šī uzņēmuma ideja tiks realizēta arī reālajā dzīvē. Kvalitatīvi pasākumi, ar kvalitatīviem un entuziasma pilniem vadītājiem būs pieprasīti vienmēr. Rodas jautājums, kāpēc? Atbilde uz šo jautājumu varētu būt tāda, lai cik cilvēkam būtu slikti, pietrūktu naudiņas, bet cilvēks vienmēr atradīs līdzekļus izklaidei, jautrībai un vienmēr atvēlēs laiku tam, lai pasmietos un kvalitatīvi pavadītu laiku kopā ar draugiem kādā tematiskajā ballītē. Kā pieredze rāda, aizvien vairāk cilvēki izvēlas tematiskos pasākumus ar spēlēm, atrakcijām un dažādām aktivitātēm. Tāpēc mēs zinām, ka pieprasījums būs vienmēr.
Runājot par vadības pieredzi, tā ir diezgan plaša darbā un kontaktā ar cilvēkiem. Protams, pašiem liela pieredze pasākumu vadīšanā, organizēšanā un veidošanā. Kā arī ir daudz un dažādi sakari izklaides industrijā, kas lieki noder, piemēram, organizējot lielākus pasākumus lielākām cilvēku masām, kurām arī palielinās prasības.
Mūsu piedāvājumi ir ļoti dažādi, piemēroti vecumiem un vēlmēm, bet lielākais pluss ir tas, ka mēs pieejam katram klientam kā personībai un cenšamies uzklausīt viņu vēlmes un vajadzības. Pie mums vienmēr būs atrodami jauni uz „svaigi piedāvājumi”, bet lielākais pluss ir tas, ka nekad pie mums vienam klientam netiks piedāvāti vienādi pasākumi, piemēram, bērnu pasākumi ar vienādiem pasaku tēliem (vadītājiem).
Runājot par plāniem, protams, pēc iespējas kvalitatīvāk sevi noreklamēt un līdz ar to iegūt atpazīstamību starp konkurentiem. Labi būtu izveidot arī klientos un topošajos klientos mūsu zīmola atpazīstamību starp konkurentiem tātad – vizuāli. Protams, iegūt klientu loku, kuri arī saviem draugiem mūs ieteiktu. Par ilgtermiņu grūti runāt, bet noteikti nostiprināties tirgū, iegūt sadarbības partnerus, paplašināt klientu loku, iespējams paplašināt vai iegādāties telpas, var būt runa arī par filiāļu izveidi citās Latvijas pilsētās.
Protams, katrs, kurš uzsāk uzņēmējdarbību cer uz veiksmi, mēs neceram, mēs zinām, ka šī ideja ir veiksmīga un nevar „neaiziet” tirgū. Tas ir pateicoties tam, ka mēs paši esam strādājuši līdzīgos uzņēmumos un darbojamies izklaides industrijā, tātad – pieredze. Varu minēt motivāciju, ne vien motivāciju nopelnīt, bet gan strādāt un darboties ar cilvēkiem, motivāciju sevi parādīt no labākās puses un tad jau panākumi neizpaliks, šeit var pieminēt arī pašatdevi. Par vienu no mūsu „plusiem” varu uzsvērt, to, ka uzņēmumā darbosies jauni cilvēki, kuriem ir daudz enerģijas un gribas sevi apliecināt un pierādīt. Protams, arī tas, ka mēs piemērojamies katram klientam un nekad nebūs divu vienādu pasākumu vienam klientam, tātad nodrošinām lielisku kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/250031

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties