Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,82 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,67
Pirkt
Identifikators:470501
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    2
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Produkta raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
3.1.  SVID analīze    9
4.  Mārketinga (tirgzinības) plāns    10
4.1.  Produkcijas virzīšana tirgū    10
5.  Uzņēmuma darbība    12
6.  Uzņēmuma vadība    13
6.1.  Uzņēmumā nodarbinātās personas un viņu pienākumi    13
7.  Riska faktoru analīze    15
8.  Finansu informācija    16
8.1.  Plānotie ieņēmumi    16
8.2.  Izmaksas    17
8.3.  Nodokļu aprēķins    17
8.4.  Peļņas zaudējumu aprēķins    18
8.5.  Naudas plūsmas plāns    19
8.6.  Uzņēmuma bilance    20
  Pielikums    21
  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

Skolēnu mācību firma (turpmāk SMF) sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk SIA) “Pranspiram”, kuras dibinātājas ir Inga Einika, Gundega Šķēla un Laura Adamoviča, kas ir arī uzņēmuma īpašnieces un darbinieces.
Uzņēmums atradīsies Ingas Einikas dzīvoklī, Madonā, Raiņa 25a – 17 un darbosies piecus mēnešus (no 2007. gada 3. decembra līdz 2008. gada 7. aprīlim). Uzņēmums “Pranspiram” iepriekš nav pastāvējis, tādējādi nav bijusi līdzšinēja darbība.
SMF SIA “Pranspiram” piedāvās mūsdienīgas, oriģinālas un pašu rokām austas prievītes, kas paredzētas kā aksesuārs pie apģērba.
Veicot mutisko aptauju Madonas Valsts ģimnāzijā, secinājām:
1.Skolēns vēlas pirkt prievītes, kā “odziņu” (paspilgtinājumu), kas izceltu viņa apģērbu;
2.Skolēns vēlas iegādāties prievītes, kā rotaslietu;
3.Skolēns būtu apmierināts, ja varētu iegādāties prievītes ar ieaustu vārdu dāvināšanai.
Izpētot aptaujas rezultātus, secinājām, ka mūsu uzņēmumam ir lielas perspektīvas.
Veiksim prievīšu izplatīšanu, reklamēšanu un realizēšanu. Gādāsim, lai klienti būtu apmierināti ar iegādāto produktu un veiktu atkārtotus pirkumus.
SMF SIA “Pranspiram” piedāvās pašu rokām austas prievītes. Tās apmierinās klienta vēlmi izcelties ar kaut ko savu, būt citādākam (piemēram, prievītes ar savu vārdu vai atsevišķu ornamentu, kas ieausts tajā).
Mēs piedāvāsim produkciju, kas atšķirsies gan pēc krāsas, gan pēc formas un būs dažāda stila un rakstura. Prievītes būs moderns un spilgts aksesuārs, kas lieliski papildinās katra mūsdienu jaunieša pelēko ikdienas garderobi.
Tā kā “viss jaunais ir labi aizmirsts vecais”, tajā skaitā arī prievītes ar latviskiem ornamentiem, firmu emblēmām, valsts ģerboni u.c., tas būs mūsu firmas moto. Mūsu austās prievītes izmantos kā skolu, iestāžu, valstu u.c. prezentācijas, tāpēc paredzam tām ilgu dzīvotspēju. SMF SIA “Pranspiram” ir arī savs logo (skat. pielikumā Logo).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolēnu mācību firmas SIA "Pranspiram" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/470501

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties