Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:173525
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Plāna kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģestrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    5
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    5
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    5
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma vēsture    6
1.5.  Uzņēmuma misija    7
1.6.  Uzņēmuma mērķi    7
1.6.1.  Stratēģiskie    7
1.6.2.  Taktiskie    7
1.6.3.  Operatīvie    7
1.7.  Uzņēmuma finansu vajadzības    8
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    9
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Pakalpojumu kvalitāte    11
2.4.  Pakalpojuma dzīves cikls    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    14
3.2.  Tirgus radītāji    14
3.2.3.  Tirgus lielums    17
3.3.  Mērķa tirgus un tirgus nišas noteikšana    18
3.4.  Konkurentu analīze    18
3.4.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    19
3.4.2.  Konkurentu cenu politika    19
3.4.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    19
3.4.4.  SWOT analīze    20
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    25
5.1.  Uzņēmuma atrāšanās vietas raksturojums    25
5.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    25
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    26
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    27
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātas personas    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
6.1.1.  Uzņēmuma vadības raksturojums    30
6.1.2.  Vadītāju funkcijas un atbildība    30
6.2.  Uzņēmuma nodarbinātai personāls    31
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    31
6.2.2.  Atalgojums un motivācija    34
7.  Problēmas un risks    36
7.1.  Risks un tas veidi    36
8.  Finansu informācija    38
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    38
8.2.  Bilance    39
  Literatūras saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA „INDI” ir izveidots, lai gūtu peļņu nodarbojoties ar pakalpojumus, kas saistīti ar tūristu apkalpošanu.
Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2 000 Ls, kas būs sadalīts 100 daļās. Uzņēmumam vēl ir nepieciešami piesaistīt kapitāli 6 000 Ls apmērā. Visu šo summu sēgs paši dibinātāji.
Uzņēmums SIA „INDI” nomas nekustāmo īpašumu, kas atrodas pēc adreses Raina bulv.25, Rīgā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir ļoti izdevīga. Pirmkārt, ir augsts infrastruktūras attīstības līmenis, jo SIA „INDI” atrodas Rīgas centrā.
SIA „INDI” sadarbojas ar visām aviokompānijām, kuras veic pasažieru pārvadājumus no Rīgas, ka arī ar daudziem mūsu partnieriem visā pasaulē. Vēl SIA „INDI” piedāva sekojošas pakalpojumus: aviobiļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, prāmju biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, dzelzceļa biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, autobusu biļešu rezervēšana, noformēšana, piegāde, viesnīcu rezervēšana Latvijā un ārzemēs, ceļojuma un transporta apdrošināšana, noformēšana, piegāde, ka arī vīzu noformēšana.
Pakalpojumiem, kurus piedāvā SIA „INDI”, ir augsta kvalitāte. SIA „INDI” sniegs pakalpojumus gan fiziskiem, gan juridiskiem personām.
Lielas rentabilitātes dēļ, uzņēmumām būs daudz konkurentu (SIA „ Alida tours”, SIA „Navators”, SIA „Begonija”. Neskatoties uz lielu konkerentu skaitu, SIA „INDI” ir dažas priekšrocības, ko tas izmantos veicot komercdarbību. Tas ir zemākas cenas, plašs sortiments, izdevīga atrašanas vieta.
Jebkurā uzņēmējdarbības veidā pastāv zināms risks. Tāpēc . SIA „INDI” veiks riska mazināšanas pasākumus, lai mazinātu zaudējumus.
Vadošo darbinieku liela pieredze, laba kontrole un pārvaldība, un pārējo darbinieku apzinīga attieksme, labas zināšanas un ieinteresētība uzņēmumu panākumā nešaubīgi dos labus rezultātus.
Uzņēmumā viss ir rūpīgi izplānots. Neskatos uz to, ka uzņēmums ir jauns un pieprasījums pēc pakalpojumiem nav vēl liels, pirmajā gadā uzņēmumam būs neliela peļņa.
SIA „INDI” uzņēmuma misija būs ne tikai noturēties konkurentu vidē, bet arī izveidot konkurēt spējīgu tūrisma aģentūru ar stabilu reputāciju un pastāvīgu klientu loku.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties