Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
9,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:421788
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
I.  ANALĪTISKĀ DAĻA    4
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Produkcijas raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
  Konkurentu analīze    9
4.  Mārketinga stratēģija    10
5.  Saimniecības funkcionēšana    11
  Ražošanas plāns    11
  Ražošanas process    12
  Iespējamās problēmas un risks    13
6.  Uzņēmuma vadība un darbinieki    14
II.  FINANSU DAĻA    16
7.  Ieņēmumi    16
8.  Izdevumi    17
9.  Citi aprēķini    19
9.1.  Naudas plūsma 2005.gadam    19
9.2.  Naudas plūsma 2006.gadam    20
9.3.  Naudas plūsma 2007.gadam    21
9.4.  Naudas plūsma 2008.gadam    22
9.5.  Naudas plūsma 2009.gadam    23
  Pielikumi    24
Darba fragmentsAizvērt

Šī biznesa plāna mērķis ir ļaut uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideju var veiksmīgi realizēt. Šajā plānā tiek aprakstīta vēl neeksistējoša uzņēmuma darbība, kura mērķis ir attīstīt uzņēmējdarbību ņemot kredītu. Biznesa plāns mēģinās pierādīt, ka uzņēmums gan gūs peļņu un varēs atdot kredītu, gan arī vēl gūt peļņu un veiksmīgi attīstīties.
Katru gadu samazinās hipotekāro kredītu procenti, tāpēc šie kredīti kļūst pieejami plašam iedzīvotāju lokas. Tas veicina cilvēkus iegādāties privātmājas. To apkārtnes iekārtošanai ļoti pieprasīti ir dekoratīvie koki un krūmi. Tāpat palielinoties iedzīvotāju ienākumiem apzaļumotas tiek arī esošās privātmājas. Tāpēc mēs pamatoti secinām, ka mūsu biznesam būs pieprasījums. Tuvākajā apkārtnē gan ir divi līdzīgi uzņēmumi, bet to specializācija ir dārzeņu audzēšana, bet košumkrūmi ir tikai palīgnozare, tāpēc uzskatu, ka mēs varam daudz kvalitatīvāk un ātrāk piemēroties klientu manīgajām prasībām.
Galvenie biznesa plāna uzdevumi:
sniegt uzņēmuma vispārēju raksturojumu,
raksturot tā produkciju un pakalpojumus,
izpētīt uzņēmējdarbības riska iespējas un problēmas saistībā ar to,
izanalizēt tirgu konkrētajā jomā,
konkurentu analīze,
izstrādāt mārketinga stratēģiju, kas veicinātu šo uzņēmējdarbību,
noteikt uzņēmuma organizatorisko struktūru,
sekot līdzi ražošanas ciklam,
izanalizēt uzņēmuma finansu plānu 5 darbības gadiem.
Uzņēmuma nosaukums: z/s x
Uzņēmuma reģistrs: reģistrēts Latvijas uzņēmuma reģistrā 2005.gadā, reģ.Nr.000000000
Pilsēta, rajons: x
Dibinātājs: x
Noteiktie galvenie darbības virzieni: košumkrūmu audzēšana un realizācija

Z/s x savu darbību veiks x pagastā un tās juridiskā adrese x. Uzņēmuma īpašniece ir Ilga Saulīte.
Saimniecība nodarbosies ar košumkrūmu – tūju (piramidālo un apaļo), vilkābeļu un klinteņu audzēšanu un realizāciju. Saimniecība ļoti lielu daļu izaudzētās produkcijas realizēs ar z/s “xx” piederošo “Zaļo tirdziņu” palīdzību. Saimniecībai pieder 2 tirdziņi x rajonā (viens x, bet otrs uz xx) un ir jau 10 gadu veiksmīga darba pieredze.
Pārdošanas brīdī klintenes būs ~ 70 cm, vilkābeles ~ 85 cm garas, bet tūjas būs sasniegušas vidēji 60 cm garumu. Vilkābeles un klintenes tiks realizētas saišķos pa 10, bet tūjas tiks pārdotas podiņos. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1161386
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties