Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,02 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,97
Pirkt
Identifikators:607427
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPASVILKUMS    5
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    7
1.1.  PAMATINFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU    7
  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS    7
  UZŅĒMUMA REĢISTRĀCIJA    7
  REĢISTRĀCIJAS DATUMS    7
  UZŅĒMUMA NORĒĶINU KONTS    7
  UZŅĒMUMA KAPITĀLS    7
  UZŅĒMUMA STATŪTOS NOTEIKTIE DARBĪBAS VIRZIENI    8
1.2.  BIZNESA IDEJAS VĒSTURE    8
1.3.  UZŅĒMUMA MISIJA UN MĒRĶI    8
  SIA „KEY MOTO” MISIJA    8
  SIA „KEY MOTO” MĒRĶI    8
1.4.  UZŅĒMUMA FINANŠU VAJADZĪBAS    9
2.  UZŅĒMUMA PRODUKTA RAKSTUROJUMS    10
2.1.  PAMATDARBĪBA    10
2.2.  PRECES LIETDERĪGUMS    10
2.3.  PRECES APRAKSTS    10
2.4.  KVALITATĪVĀS ĪPAŠĪBAS    11
2.5.  PRECES DZĪVES CIKLS    12
3.  TIRGUS ANALĪZE    15
3.1.  NOZARES VISPĀRĒJAIS APRAKSTS    15
3.2.  PREČU PIEPRASĪJUMU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    18
  GADALAIKS JEB SEZONA    18
  ATRAŠANĀS VIETA    19
  EKONOMISKIE FAKTORI    20
  PIEPRASĪJUMA ELASTĪBA    21
3.3.  MĒRĶA TIRGUS    21
3.4.  KONKURENTU RAKSTUROJUMS    22
3.5.  SVID ANALĪZE    23
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    25
4.1.  UZŅĒMUMA CENU POLITIKA    25
4.2.  UZŅĒMUMA REALIZĀCIJAS KANĀLI    26
4.3.  MĀRKETINGA BUDŽETS    26
4.4.  PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS LĪDZEKĻI    27
4.5.  UZŅĒMUMA IMIDŽS    28
5.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS PLĀNS    30
5.1.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS RAKSTUROJUMS    30
  ATRAŠANĀS VIETA    30
  UZŅĒMUMA IZSKATS    30
  ĢEOGRĀFISKĀ NOVIETOJUMA VAJADZĪBAS    31
5.2.  TELPU APSAIMNIEKOŠANAS IZMAKSAS    31
5.3.  PAMATLĪDZEKĻU UZSKAITE    32
5.4.  PASTĀVĪGO IZMAKSU UZSKAITE    33
5.5.  IETEKME UZ APKĀRTĒJO VIDI    34
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA, DARBINIEKI    35
6.1.  UZŅĒMUMA VADĪBAS STRUKTŪRA    35
6.2.  VADĪTĀJU RAKSTUROJUMS    36
6.3.  ŠTATU SARAKSTS    36
6.4.  CITA DARBINIEKU MOTIVĀCIJA    36
7.  PROBLĒMAS UN RISKS    37
  SIA „X” PROBLĒMAS UN RISKS 2007. GADĀ    37
8.  FINANŠU INFORMĀCIJA    38
  SECINĀJUMI    40
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    41
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” ir uzņēmums ar diviem īpašniekiem, kura nodarbošanās ir motociklu un to aksesuāru tirdzniecība. Uzņēmums atrodas Ogres rajonā, Ikšķiles lauku teritorijā, sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Elkšņi” teritorijā, pie šosejas Rīga – Daugavpils 32. kilometrā. Uzņēmums ir jaunienācējs motociklu biznesā, ar vēlmi iekarot vērā ņemamu tirgus daļu šajā biznesā. Uzņēmuma darbības virziens galvenokārt būs lietotu motociklu tirdzniecība, to aksesuāru un rezerves daļu tirdzniecība.
Pašreizējā ekonomiskā Latvijas attīstība, kā arī motorizēto transportu intensitātes palielināšanās pilsētās, piesaista arvien vairāk cilvēkus tieši motocikla iegādei, kas redzams arī ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) statistikas pārskatos, kas nepārprotami liecina par moto transporta skaita sistemātisku palielināšanos. Tieši šis brīdis ir vispiemērotākais, lai tirgū ienāktu jauns uzņēmums, kas piedāvā motociklus dažāda ienākuma līmeņa iedzīvotājiem, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc motocikliem. Pieprasījuma apmierināšanai nepieciešami motocikli, kuru iegādei uzņēmumam nepieciešams finansiālais atbalsts, lai tiktu izvērsta pietiekami plaša tirdzniecība.
Mūsu mērķis – kļūt par ievērojamu spēku motociklu biznesā, divu gadu laikā iekarojot vismaz 10 % no motociklu tirgus, kā arī kļūt par pārstāvi Latvijā kādai populārai motociklu markai. Mūsu vēlme ir atbrīvoties no iesīkstējušiem moto biznesa stereotipiem, kur vēl aizvien valda uzskats, ka pārdevējs stāv augstāk par klientu. Mūsu principi ir rūpēties par klienta vēlmēm un apmierināt tās mūsu iespēju robežās, kas raksturojas mūsu devīzē – ātrāk, lētāk, kvalitatīvāk. Tieši apkalpošanas servisa uzlabošana, kā arī izdevīgāka produkcijas cena būs galvenā mūsu priekšrocība, kas piesaistīs klientus mūsu uzņēmumam, tādējādi mūsu pārdošanas princips ir pārdot vairāk par mazāku cenu, nekā konkurentiem, turklāt izdarīt to ar augstvērtīgāku servisu un cilvēcīgāku attieksmi pret klientu.
Mēs plānojam gada laikā sasniegt 480 000 latu lielu apgrozījumu, nodrošinot septiņas darba vietas, kas nestu 36 000 latu peļņu jau pirmajā darbības gadā, pateicoties augošajam pieprasījumam un veiksmīgai mārketinga programmas izstrādei, kas tiks īstenota, saņemot finansiālu atbalstu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/607427

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties