Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,19 (14%)
Cena ar atlaidi*:
7,30
Pirkt
Identifikators:320236
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Viesnīcas raksturojums   
  Atrašanās vieta   
  Mērķa grupa   
  Piedāvātie pakalpojumi un cenu līmenis   
2.  Blakus esošo uzņēmumu raksturojums   
  Viesnīca «Zemgale»   
  Viesnīca «Brīze»   
  Viesnīca «jelgava»   
  Secinajumi   
3.  Viesnīcas aprīkojuma un iekārtojuma apraksts   
  Numuri   
  Duša   
  Virtuve   
  Atpūtas telpa   
4.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra   
5.  Informācijas nodošanas plūsma   
6.  Amata apraksti saimniecības dienestam   
7.  Saimniecības dienesta darbinieku grafiks mēnesim pie noslogojuma 50 %   
8.  Darba vietas un līdzekļu apraksts, dokumentācija   
9.  Viesu cikla raksturojums   
10.  Viesu aptaujas anketa   
11.  Sadarbība ar citām organizācijām un uzņēmumiem   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Viesnīca – uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) īpašumā vai nomā esoša viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir ne mazāk kā desmit numuru
Palielinās tūristu skaits Latvijā, viesnīcas ir kļuvušas arvien populārākas, līdz ar to pieprasījums pēc viesnīcām pieaug. Viesnīcas cenšas pēc iespējas vairāk apmierināt viesu prasības un vēlmes, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku viesnīcas noslogojumu. Taču ar pašreizējo Latvijas ekonomisko situāciju, viesnīcu biznesam iet diezgan grūti.
Izstrādājot šo kursa darbu par 2* viesnīcu ar 85 vietām, centos izstrādāt tādu, kas pēc iespējas vairāk atbilstu, dažādu tūristu vajadzībām, par samērā pieņemamām cenām, kas atbilsts 2* viesnīcas piedāvājumam.

2. Blakus esošo uzņēmumu raksturojums.
Jelgavā ir trīs viesnīcas, kuras varētu sastādīt konkurenci, jo tās atrodas 5 km radiusā.
Viesnīca «Zemgale», kurai ir trīs zvaigznes. Mērķa grupa šai vienīcai ir sportisti un aktīvās atpūtas cienītāji, jo tā atrodas sporta kompleksa teritorijā.
Viesu māja «Brīze» tiek saukta par viesnīcu, taču tākā šajā naktsmītnē nav vairak par 10 numuriem, zvaigžņu kategorija netiek iedalīta un pieļauju iespēju, ka tas varētu būt motelis. Mērķa grupa šai viesnīcai ir garāmbraucēji, jo viesnīca atrodas šosejas malā, pie Jelgavas apvedceļa, kā arī viesi, kas izīrē banketa un konferenču zāli vai rīko svinības viesnīcas skaistajā teritorijā.
Trešā 3* viesnīca ir «Jelgava», šī ir pirmā prestižā viesnīca, kas parādijās Jelgavā, līdz ar to visvecākā. «Jelgavas» potenciālie klienti ir cilvēki, kas apmeklē dažāda veida kūltūras pasākumus, kā arī tūristi un viesi, kas kādu iemeslu dēļ vēlas vai tiek spiesti palikt pa nakti Jelgavā, piemēram: ja, pa ilgu notikusi, kada sēde Jelgavas domē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa plāns viesnīcai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/320236

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties