Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:847503
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PLĀNA KOPSAVILKUMS    4
2.  PIEŅĒMUMI    5
3.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    6
3.1.  Uzņēmuma misija    6
3.2.  Galvenie mērķi    6
3.3.  Finansiālie rādītāji    7
3.4.  Struktūra    7
3.5.  Problēmas un riski    8
4.  UZŅĒMUMA VADĪBA    8
5.  PRECES UN PAKALPOJUMI    9
5.1.  Iekārtas un tehnika    11
5.2.  Telpas    12
5.3.  Darbaspēks    12
5.4.  Izejvielas un to iegāde    15
5.5.  Ražošanas izmaksas    16
5.6.  Apgrozāmo līdzekļu finanasēšana    17
6.  TIRGUS    18
6.1.  Mērķa tirgus    19
6.2.  Uzņēmuma cenu politika    21
7.  INDUSTRIJA    22
8.  KONKURENCE    24
9.  STRATĒĢISKAIS PLĀNS    29
9.1  Uzņēmuma stratēģiskie mērķi    29
9.2  Uzņēmuma taktiskie mērķi    29
9.3  Uzņēmuma operatīvie mērķi    29
9.4  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    30
9.5  Uzņēmuma atrašanās vietas priekšrocības un trūkumi    32
9.6.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    32
9.7  Uzņēmuma pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums    33
9.8  Riska faktori    33
10.  FINANŠU PLĀNS    35
  PIELIKUMS    40
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās arvien pieaug to cilvēku skaits, kuri atsakās no gaļas ēdieniem savā ēdienkartē un piekopj veģetāru dzīvesveidu. Arī veselīga dzīvesveida piekritēju un atbalstītāju skaits strauji pieaug kā Latvijā, tā pasaulē. Par iemeslu tam var minēt plašo veselīga dzīvesveida un skaistumkopšanas popularizāciju, kā arī gaļas dzīvnieku bīstamo slimību uzliesmojumam.

Apsekojot Cēsu pilsētas kafejnīcas un ēdnīcas, tika izdarīts secinājums, ka veģetārietim un cilvēkam, kurš rūpējas par savu veselību ir grūti atrast piemērotu vietu, kur ieturēt maltīti, jo Cēsīs nav veģetāro ēdnīcu vai kafejnīcu un daudzās esošajās nav veģetāru ēdienu.

Vēl šai idejai palīdzēja īstenoties fakts, ka I.Kalniņas īpašumā atrodas ēka pilsētas centrā. Ēkā Gaujas ielā 2 atrodas tirdzniecībai piemērotas telpas, kurās 2003.gada 31.decembrī beidzās īres līgums ar uzņēmumu SIA „Brito”.

Izvērtējot visas iespējas un faktus, tika pieņemts lēmums nodibināt uzņēmumu SIA „Odziņa”.
3.1. Uzņēmuma misija
Nodrošināt tos Latvijas iedzīvotājus, kuriem patīk labi un garšīgi paēst un kuri rūpējas par savu veselību ar ekoloģiski tīriem, kvalitatīviem un veselīgiem veģetāriem ēdieniem par patērētājiem pieņemamām cenām, un ar augstu apkalpošanas līmeni.
3.2. Galvenie mērķi
Divas nedēļas pirms veģetārās kafejnīcas atvēršanas informēt Cēsu iedzīvotājus ar reklāmu un skrejlapu palīdzību par tās darbības uzsākšanu.
Regulāri paaugstināt uzņēmuma darbinieku kvalifikāciju.
Nākamā gada laikā radīt labvēlīgu vidi stabilai un ilgstošai peļņas gūšanai.
Nākamo 3 gadu laikā paplašināt savu darbību, iekļaujot tādus pakalpojumus kā produkcijas piegādāšanu mājās Cēsu pilsētā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1199491
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties